Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Eylül '08

 
Kategori
Şiir
 

Karantinada yüreğim

Karantinada yüreğim
 

Bir ellerin var aklımda

Birde gözlerin

İnatla unutmamaya direniyor yüreğim

Öyle ağır ki bu hatıra kalbime

Sancısı taa derinlerde...



Öyle zor ki bunu kabullenebilmek

Bunu yüreğe anlatabilmek

Belki bir sondu bu

Bir daha karşılaşmak bile imkansız belkide.


Düşünmesi bile nasıl acıtıyor içimi

İsminin geçtiği yerde, yer yerinden oynuyor yüreğimde.

Duygu selindeyim

Gözlerim ve yüreğim sele kapılıp gitti...




Hem sevmek, hem hem alabildiğine nefret etmek.

Hem istemek, hem karşıkoymak...


Duygularımı karantinaya aldım

Daha fazla bulaşşın istemiyorum

Daha fazla acıtsın istemiyorum



Eksiliyorum her geçen gün

Yokoluyorum sanki

Bu kaçıncı yok oluşum

Bu kaçıncı aldanışım

Karantinada Yüreğim

İlelebet......

 
Toplam blog
: 71
: 727
Kayıt tarihi
: 14.07.07
 
 

Almanya doğumluyum. Kocaeli'de oturuyorum. Üç yaşında bir oğlum var. Anadolu Üniversitesi Kamu Yönet..