Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Nisan '07

 
Kategori
Güncel
 

Karar verme aşamasındayız

Karar verme aşamasındayız
 

Insanlar nefret ediyorlar politaka ve politikacilardan, bundan dolayida siyasi icerikli yazilari okumuyorlar. Siyasete ve siyasi partilere uzak duruyorlar. Yani dusunmuyorlar politika ile ilgilenmeyi, bundan dolayida politika belirli bir kesimin eline gecmis oluyor.

Ondan sonrada basliyor sikayetler. Ekonomik durumda, egitimde, ulasimda, enerjide, iletisimde, kimi kime sikayet ediyorsunuz? Sikayet edilecek kisi once sizsiniz, yani politikadan uzak duran siz. Sikayet etme hakkini nereden buluyorsunuz anlamiyorum.

Duzgun, adam gibi adam olan politikaciya sahip cikma, kendin bir mucadelede bulunma; sonra da yapilan icraati begenme. Yok oyle yagma! Once gec aynanin karsisina basla bazi sorulari kendine sormaya, tabii ki abuk sabuk sorulari degil. Konu ile ilgisi olanlari. Mesela bugune kadar herhangi bir konu hakkinda tepkimi hangi yolla ilgili yere ulastirdim. Mesela toplumu ilgilendiren kac tane panele katildim. Mesela haksizliga ugramis (gazeteci, belediye baskani, milletvekili vs, ) kac kisiye dolayli da olsa destek oldum... Bu sorulari cogaltmak mumkun ama sikmamak icin burada noktaliyorum.

Birseylerin duzelmesini istiyorsak, biraz canimiz yanacak, moralimiz bozulacak, bazi seylerden feragat edecegiz, ama sonunda kazanan biz olacagiz. Aksi taktirde moralimiz yine bozulacak, canimiz yine yanacak, sahip oldugumuz herseyden feragat etmek zorunda kalacagiz, ozgurlumuz sona erecek.

Meydani yamyamlara, uckagitciya, din pazarlamacilarina biraktigimiz icin, biraz dusunun kararinizi verin, tercih sizin...

 
Toplam blog
: 377
: 711
Kayıt tarihi
: 05.08.06
 
 

Türkiye'yi ve Türk insanını çok seviyorum. Dünyada bütün canlıların yaşam hakkı olduğuna inanıyorum...