Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Temmuz '07

 
Kategori
Psikoloji
 

Karar

Karar
 

Gecenin orta yerinde… Yatağım bana dar, yatağım ateşten bir çember… Düşüncelerim kemiriyor, hiç durmadan aklımı… Göz kapaklarımın kapanmamak için direniyor, kirpiklerim keskin uçlu iğneler gibi… Hava sıcak; yatağım bana dar, yatağım ateşten bir çember…

Kapılarım, pencerelerim kapalıydı. Havasızdı odalarım… Ses, ışık girmezdi. Mutlu muydum? Eh işte… Bir gün dedim ki; Bu havasızlık seni boğmadan temizlemelisin evini, odanı… Açtım kapımı, penceremi… İçeriye girsin istedim ışık. Odam, ruhum aydınlansın. İçim ısınsın, temiz hava alayım istedim…

Süpürdüm sildim etrafı… Ruhumu, yüreğimi silkeledim de astım iplere… Rüzgârı, güneşi içine alsın dedim. Tersyüz ettim her şeyi…

İyi mi ettim bilmem? Belki de güneşte çok bıraktım yüreğimi, ruhumu… Renkleri solmuş, çatlaklar oluşmuş üzerinde, azıcıkta yanmışlar… Aldım yerlerine koydum da biraz kırgınlar, anladım… Yüreğimde derin bir çatlak var… Ara ara sızlıyor…

Düşündüm de eski düzene dönmek daha güzel gibi… Temizliği yaptıktan sonra tozları, kararsız ruhların içeriye girmesini engellemek gerek. Kapanmalı yeniden… Işığı görmemeli… Hava girmemeli hiçbir odama… Şimdi kapatmalı kapıyı, pencereyi… Kilit vurmalı üzerine birde. Perdeleri sonuna kadar çekmeli… Kapatıp gözlerimi, dalmalıyım küçük dünyama…

Hayat; kocaman dünyanda, küçücük bir odayım… Kapattım kapılarımı… Unut içindeki beni…

Fotoğraf : Tarık Aytaç GÜRBÜZ / Esaret

 
Toplam blog
: 194
: 1525
Kayıt tarihi
: 04.08.06
 
 

1981 yılında aslında istenmiyor olsam da geç alınan karardan dolayı hayattayım:)) Haritacıyım ve işi..