Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Haziran '17

 
Kategori
İlişkiler
 

Kararsızım ne yapmalıyım?

“32 yaşında bir kadınım. Eşimle birbirimize âşık olarak evlendik. İki yaşında bir de kızım var.

Eşimin beni aldattığını kanıtlarıyla öğrendim. ‘Bunu neden yaptın?’ diye sordum

Bir kadınla kısa bir birliktelik yaşadığını söyledi ve defalarca özür diledi. Eşim kadından ayrılmak istediğinden kadın intikam almak için resimleri internete koymuş.

Eşimi affedip etmemekte kararsızım, affedersem doğru mu yapmış olurum?

Her kafadan bir ses çıkıyor; bazı arkadaşlarım ‘Sakın affetme!’ derken bir diğeri ‘yuvanı yıkma’ diyor.

En çok da kızımı düşünüyorum, daha çok küçük. Bana ne yapacağım konusunda yardımcı olmanızı rica ediyorum."

***

Değerli okurum, bu yaşadıklarınızın sizi çok üzdüğünü anlıyorum. Ancak, size ne karar vereceğinizi ben söyleyemem.

Bu vereceğiniz karar tüm yaşamınızı değiştirecektir. Kaldı ki bir de iki yaşında kızınız var.

Bu nedenle bu kararı iyice düşünüp siz vermelisiniz. Ancak ne karar verirseniz verin, kararsız kalmayın.

Bir gün bir odada yalnız başınıza kalarak tüm bunları düşünün. Eşinizi affedecek kadar çok seviyorsanız affedin. Ama affetmek size acı verecekse affetmeyin ve boşanın. Kimsenin sizi etkilemesine izin vermeyin.

Tek bir doğru karar yoktur. Kararların doğruluğu kişiden kişiye değişir. Hiç kimse sizi verdiğiniz karardan dolayı suçlayamaz.

Çünkü bu hayat sizin hayatınızdır. Önemli olan iç huzurunuzdur.

Tek yapmanız gereken verdiğiniz karar ne olursa olsun, pişmanlık duymadan artık bu olayı bir daha hatırlamamak, geçmişi unutmak ve yarınlara bakmaktır.

Boşanmaya karar verirseniz, yasalar sizden yana… Davanızda maddi ve tazminat ve de nafaka talep etme hakkınız vardır.

***

Her şeyin hayalleriniz gibi olması dileğimle…

Cengiz Hortoğlu

***

hortogludorduncubakis@gmail.com

http://twitter.com/cengizhortoglu

 

 

 
Toplam blog
: 924
: 4123
Kayıt tarihi
: 20.11.10
 
 

CENGİZ HORTOĞLU Cengiz Hortoğlu Gaziantep'te doğdu. İstanbul Hukuk Fakültesini bitirdi. Serbest a..