Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

zirve özden özpınar

http://blog.milliyet.com.tr/fidanlar

04 Mart '08

 
Kategori
Şiir
 

Karayel

Karayel
 

Aldın beni engin denize karanla
Elimde oltam, sırtımda paltom, kıpraşma
Çek! çek boşalmasın misina
Ağirlaşan, çektikçe içime salınan heyacan
Mercan, istavrit.barbun ağır ağır
Yalnızlığın, karanlığın, estikçe melodinin soğukluğu
Korkulu heyacanlı, bağlayıcı
Estiğinde aklım yüreğim yok bende
Dalgaların çarparken yalpalayan kayıkta
Gecenin derin karanlığında sesinle
Bekleyişlerdeyim elimde oltayla.
Karanlığın sonsuzluğunda deniz...
Düşünceleri hayalleri umutları
Alır götürürsün bilinmezliğe.
O çizgi de ağır düşüncelerde
Hafifler şimdi seninle
Ben ben olmaktan yorulduğumda
Sen gel bulut olayım karayel.

 
Toplam blog
: 363
: 353
Kayıt tarihi
: 09.12.07
 
 

Buca Eğitim Enstitüsü mezunuyum. Emekli öğretmenim. İzmir'de yaşıyorum. Adaletin, yalınlığın, sev..