Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Şubat '08

 
Kategori
Anılar
 

Karda çocuk olmak

Karda çocuk olmak
 

Kar o kadar güzel yağdı ki Konya'ya tam bir kış havası verdi. Okullar iki gün tatil edildi. Tabii çocuklar buna bayıldılar, ben de onları şen şakrak hallerini izlemeye bayıldım :) Neşeleri görülmeye değerdi. Kimi naylon poşet almış altına, kimi annesinin börek yaptığı tepsiyi, küçücük de olsa bir tepe bulmuşlar bırakıyorlar kendilerini aşağıya. Bende indim onların yanına, bende kaydım onlarla, kısada olsa çocukluğuma döndüm. Ama benim enerjim çabuk tükendi, onlarsa ıslanana kadar oynadılar. Kızım eve geldiğinde her yanı sırılsıklam olmuştu. İnşallah hasta olmaz diye geçirdim ama bu güzel ANI o kadar güzel yaşamıştı ki, sanırım hastalanmaya bile değerdi.

Umarım hayatımızda herşeye değer anlar yaşarız ve küçüçük ayrıntılarda saklı olam mutlulukları yakalarız. Bugün çocukları izlerken anladım ki onlar küçük ayrıntılardaki mutlulukları yakalayabiliyorlar. Neden bunu biz yetikinlerde yakalamayalım.
Sevgiyle Kalın.


 
Toplam blog
: 9
: 659
Kayıt tarihi
: 13.12.07
 
 

Merhaba, Ankara'dayım, Ebe-Hemşireyim, Sağlık Bakanlığının hastanelerinde 30 yıl çalıştım. Emekli..