Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ekim '10

 
Kategori
Şiir
 

Kardelen çiçeğimsin sen benim

Kardelen çiçeğimsin sen benim
 

K arda çiçek açan, kardelen çiçeğimsin, sen benim,

A sil sevdam, rüyalarımın kadını, biriciğim, her şeyim.

T avus kuşum, kelebeğim, meleğim, başka ne diyebilirim,

E lin elimde, başın göğsümde olsun, iste canım vereyim.

R ehin etmişsin bu yüreği kendine, senden nasıl vazgeçerim.

İ nsanın kaderi, doğuştan yazılır derler, sonradan değişmezmiş.

N e zaman, kiminle, bir sevda yaşanacak, önceden bilinmezmiş.

A rtık sabır tespihim çatladı, ya sen gel, ya da ben geleyim.

Saadettin Güven

İstanbul
 
Toplam blog
: 109
: 587
Kayıt tarihi
: 01.10.10
 
 

01.06.1951 yilinda Sarköy/Güzelköy'de dogdum. Ilk ve orta ögrenimimi sirasiyla Güzelköy Ilkokulu, Mü..