Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ekim '08

 
Kategori
Şiir
 

Kardeş bi kalem alabilir miyim (3)

Sevgilimin

Kocaman kırmızı şarap kadehini tutan

küçük ellerine baktım kaldım bir süre.

Şaire ‘yağmurun elleri’ dizesini yazdıran eller gibiydi.

Şimdi ben

Ne güzel

GİDEMEZDİM

Ne güzel

TERK EDEMEZDİM

Bu kenti

Sırf bu eller yüzünden

Bekler dururdum ha

bu seksen bin senelik memleketi...

...

Belki de beraber giderdik...

Ama benim gibi değildi ki o.

Zaten benim gibi olan herkesin gitmesiyle başlamamış mıydı her şey.

Gidin bakalım

Alayınız gidin

keyfiniz bilir hacı
Beni bu armonisi düşük sözcüklerle

Ucuz şarap satan bakkal merdivenlerinin üzerinde

bırakın koca bir kış

...

‘ne düşünüyorsun?’

ellerini demedim artık.

Sustuk bi süre

...

‘Ne?’ dedi sevgilim.

Sesli çekim, sağlam bi senaryodaydık artık.

Ben Yusuf’tum, o Olcay

Ali Ulvi Hünkar yazmıştı bizi.

‘gitme fikri bir kere yerleşince... aklına düşünce insanın....zehir gibi bi şey... atamıyorsun içinden’

...

biraz sustuk sonra

ama

o

sıkıcı ve uzun

bir

süre

uzatmadı küçük ellerini.

okan ünver

 
Toplam blog
: 104
: 489
Kayıt tarihi
: 06.03.08
 
 

1978 doğumlu Antalyalı bir müzisyenim, devamını ben de bilmiyorum..