Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Mart '15

 
Kategori
TV Programları
 

Kardeş Payı Cumartesi gününün Reyting sıralamasını alt üst edebilecek mi ?

Kardeş Payı Cumartesi gününün Reyting sıralamasını alt üst edebilecek mi ?
 

Kardeş Payı yeni gününde ve yeni saatinde izleyicisi ile bu akşam yeniden buluşacak. Başrollerini Ahmet Kural, Murat Cemcir, Seda Bakan ın paylaştığı dizi 28. bölümü ile bu akşam yeni gün ve saatinde izleyicisinin karşısına çıkacak...

Herkesin merak ettiği konulardan biri de dizinin yeni gününde reytinglerinin nasıl olacağı... Cumartesi günü bilindiği gibi zorlu bir gün... 

Kardeş Payı'nın bu akşamki rakipleri:

1- Survivor

2- Kiraz Mevsimi 

3- Kertenkele

4- Güllerin Savaşı

Benim gözlemime göre Kardeş Payı Total reytinglerinde ortalama 4  Ab reytinglerinde ise ortalama 6 reyting cıvarı oranlar alıyor... Kardeş Payı'nın Cumartesi olan reyting savaşına katılması rakiplerini de tabi ki etkileyecektir...Benim tahminime göre Güllerin Savaşı dizisi dram olduğu için zaten ana kitlesi diziden vazgeçmeyecektir, dolayısıyla Güllerin Savaşı'nın çok etkileneceğini düşünmüyorum. Survivor'ın da çok fazla etkileneceğini düşünmüyorum ama oransal az düşüş yaşayabilir özellikle ab reytinlerinde çünki kardeş payının Ab deki ana izleyici kitlesi çok sağlam...

Kardeş Payı dizisi benim gözlemlerime göre en çok Kertenkele ve Kiraz Mevsimi dizilerinden reyting çalacak. Bilindiği gibi bu 3 yapım da komedi ağırlıklı bir iş ve dolayısıyla türleri aynı olduğu için birbirlerinin birincil rakipleri oluyorlar otomatik olarak.

Kardeş Payı temelde Kertenkele ve Kiraz Mevsimi dizilerinden ayrılıyor. Kardeş Payı'nın komediyi işleyiş tarzı güldürürken aynı zamanda düşündürmek kalite açısından bakacak olursakta tabiki bir çıta daha önde rakiplerine göre, oyuncuları açısındanda tabi diğer 2 diziye göre de biraz ağır basıyor. Kardeş Payı Totalde belki çok muhteşem denilecek reytingler alamaz ama ben özellikle Ab reytinglerinde Kertenkele ve Kiraz Mevsimi'nden gözle görülür oranda bir reyting kaybına neden olacağını tahmin ediyorum... Zaten oransal olarak geçmiş verilere baktığımız zamanda Kiraz Mevsimi ve Kertenkele'nin Ab reyting oranlarının Kardeş Payı'nın oranlarından az olduğunu görüyoruz...

Bakalım bu akşamki reyting savaşının kazananları ve kaybedenleri kimler olacak....

 
Toplam blog
: 449
: 1506
Kayıt tarihi
: 31.01.14
 
 

Şuanda Turizm İşletme Fakültesinde okuyorum.Endüstri Teknik Ve Meslek lisesi mezunuyum. Ufak mana..