Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Mart '07

 
Kategori
Müzik
 

Kardeş Türküler Rotterdam konseri

Kardeş Türküler, onları anlatmama gerek yok sanırım, 100 yıllardır birlikte yaşayan bir toplumun türkülerini kardeşçe yorumlayan, yaptıkları müzikler standardın çok üzerinde harika bir grup.

23 Şubat'ta Rotterdam'daydılar. Konsere 3 yakın arkadaşımla gittim, üçü de konsere sırf benim hatırım için gitmişlerdi. Kardeş Türküler'i tanımıyorlardı ve ben gitmeden önce, "ya beğenmezlerse" diye endişeleniyordum ama onlar o kadar iyiydiler ki, üçü de hayran oldular ve konser çıkışı hep birlikte Kardeş Türküler'in söylediği türküleri söylüyorduk.

Konserin bir başka güzelliği de salonda bir çok Hollandalı misafir olmasıydı. Arada konuştuğum bir çift, Kardeş Türküler'i çok yakından tanıdıklarını, hatta bütün albümlerini aldıklarını ve Hollanda'daki bundan önceki konserlerini de izlediklerini söylediler.

Teşekkürler Kardeş Türküler! Umarım en yakın zamanda yine sizi izleme fırsatı bulurum, ama bu sefer Türkiye'de...

 
Toplam blog
: 5
: 492
Kayıt tarihi
: 02.03.07
 
 

12 yıldır Hollanda'da yaşıyorum. Capgeminide bilgisayar mühendisi olarak çalışıyorum. Gezmeyi, okuma..