Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ekim '20

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

Kardeş

 
 
 
 
Şiir: Kardeş
 
Kardeş olmak
 
KONU : Kardeşlik ülküsü ve hukuku
                                                                   
                                                             Kardeş
                                   En iyi dostumsun, en yakın arkadaşım.
                                          Ömrümden bir ömürsün, sırdaşım.
              Nefesi hiç bitmeyen, hep hayat veren gönüldaşım.
              Yazda, kışta, dağda, taşta açan güzel bir çiçeksin sen!
                                          benim diğer gönül yarım.
                                          
                              Yollarımız hiç ayrılmaz! döner, dolaşır bir olur.
                                     Candan, canandan önce hep sen gelirsin!
                                          Benim canım kardeşimsin.
                                          
Canımdan can parçası sevgili kardeşim.
Hayatımda anne ve babamdan sonra gelen en anlamlı manevi desteğim.
Mücadele azmim, en güzel duygum güzel kardeşim.
 
En iyi günümde, en zor zamanımda!
Sevmek ve destek olmak için! 
Güven vermek ve fedakarlık yapmak için!
Koşar adımlarla gelir, 
yanımda her daim kardeşim olur.
 
Kutsal aile bağımsın, yoluma can.
Benim diğer büyük adım.
Her şeyim, en sevdiğim, kıymetlim kardeşimsin.
 
Toplam blog
: 643
: 67
Kayıt tarihi
: 20.02.17
 
 

Eğitim Durumu Halkla İlişkiler Yüksek Lisansı İsletme Fakültesi Sosyoloji Bölümü Gazeteci ..