Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ağustos '07

 
Kategori
Aile
 

Kardeşim & ben

Kardeşim & ben
 

Kardeşimle işimiz gücümüz kavga etmek. Acaba gerçek kardeşler kavga eder mi?Bu sorunun cevabını hep öğrenmek istedim olmadı. Kardeşimle kavga etmediğimiz günler oyun oynar türlü türlü işler çıkarırız. Bunlardan biride yaramazlık .Ben yaramazın önde gideniyim kardeşimse tam bir yaramaz .Ama ben kardeşime göre daha uysalımdır. Kardeşimse daha yaramazdır .Ben ders çalışırken o yaramazlık peşinde olur .Ama açıkçası bu aralar fazla ders çalışmıyorum.

Sizce insan kardeşi olmadan ne yapar? Ben kardeşim olmadığı zaman sanki evde tek çocuk muşum gibi herşeye sahip olmayı istiyorum. Ama sadece bu yetmiyo biraz kardeş sevgisi gerekiyor. Ben biraz cimriyim kardeşimse çok saf ve uyumlu aynı zamanda yaramaz. Nerde bir konu açılsa kardeşimin yaramazlıklarıyla başlarız. Bu beni çok sıkıyor .Benim bir özelliğim bile bahsedilmez. Acaba bu böylemi gitsin yoksa bende mi çok yaramaz oliyim.

Kardeşimi çok seviyorum. Ama sevgimi belli etmiyorum. Çünkü şımarır. Bana herkes bu kelimeyi söylüyor. Ben onlara aşdırmıyorum sadece deniyorum. Sizinde denemeniz dileğiyle cemre...

 
Toplam blog
: 13
: 885
Kayıt tarihi
: 15.07.07
 
 

İlköğretim öğrencisiyim 4. sınıftan 5. sınıfa geçtim. Yazı yazmayı seviyorum. ..