Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Temmuz '07

 
Kategori
Anılar
 

Kardeşim kekik

Kardeşim kekik
 

Simdi gece yarisi uc burada. Ucagin havalandigindan bu yana bes saat gecti nerdeyse. Umarim tayfundan etkilenmediniz. Ucus saati bir saat one alininca dogru durust konusamadik bile ayrilirken .

Boyundan buyuk oglun var hekimsin ama benim gozumde hala annemizi kaybettigimiz yaslardasin. Sen ve en kucugumuzle iyi kotu gunlerimiz oldu. Abla "Senden korkardik ." derdin. Hala da bazan soylersin .Bunu soyledigin icin kizmiyorum sana. Ben de genctim. Yirmi yasinda iken on yaslarindaki sizlerin sorumlulugunu almak sizleri korumak beni oyle davranmaya yoneltti belki de . Neyse simdilerde her bir kardes kendi yasamini elinden geldigince mutlu gecirmeye calisiyor .

Burada yaklasik iki hafta kaldin . Umarim bir kusur islemedik bilmeden .Oldu ise AFFOLA. Eve dondukten sonra kizima senin adinla seslendim bilincsizce. Alistik burada olmana .

USJ .Miyajima , Hiroshima , Osaka dolastik durduk . Sehir merkezine gidince senin ugradigin dondurmaciya giyip yesil cayli dondurmadan yiyecegim . Biraz da alisveris yaparim .Oraya gelirken getirmek icin .

Getirdigin yiyecekleri severek yiyecegiz . Giysileri de seni anarak giyecegiz . Cocuklarimin seninle fazla iletisim kuramamasina uzuldum . Duygularini disa vuramayan insanlar bu Japonlar .Buyuyunce sanirim anlayacaklar aramizdaki kardeslik bagini ve kardeslerimizn birbirine duskunlugunu .

Ben de "Dag daga kavusmaz ama insan insana kavusur. " diye oraya gidene kadar kendimi avutacagim .

Biliyor musun bundan once de buna benzer yazi yazmistim .Onay bekliyordu ama silindi birden . Bloglarimda gorulmuyor . Umarim bu da ayni akibete ugramaz .Nedenini bilsem keske .

 
Toplam blog
: 397
: 1111
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

1955 Niğde doğumluyum. Ancak Japonya'ya gelene kadar yaşantımın büyük bir bölümü Ankara'da geçti. Ka..