Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ekim '07

 
Kategori
Güncel
 

Kardeşiz

Kardeşiz
 

Bu gün yine içimiz kan ağlıyor. Buna dünyanın hiç bir yerinde sessiz kalınamaz. Sessiz kalanlar, insanlık adına büyük vebal altındadırlar...

Ben, bu vebalden en azından kurtulabilmek için kendi adıma, teröristleri lanetliyor, aziz şehitlerimize Allah'tan rahmet diliyor, vatanımız sağ olsun diyor, acılı ailelerine başsağlığı diliyorum...

Ancak, bu arada sessiz kalan dünyaya da bir uyarıda bulunmak istiyorum. Bu tarafkirlik içindeki çıkara dayalı sessizliğiniz nereye kadar gidecek biliyor musunuz... Bilmiyorsanız söyleyeyim. Az kaldı... Bu ateş dünyayı saracak... Bütün sağduyulu akılların üstü örtülecek. Düşmanlık, hırs, kin, nefret, gözleri kör edecek. Sağır olan kulaklar artık hiç bir şey duymayacak. Bu gün, göz bebeği olarak yetiştirip büyüttüğünüz / büyüttüğümüz, her biri bir dünya değerinde olan yavrularınız / yavrularımız ölecek. İnsanlara toprak haram olacak. Cesetleri koyacak mezar yeri hiç birine bulunmayacak... Belki de dünyada bu güne kadar görülmedik bir şekilde kan dökülecek. Her yerde toprak kan kusacak, kan kokacak... Toprak kan kusup, kan kokarken insanlık, yaptığından utanacak. Utanç hiç bir işe yaramayacak. Bu gün susuzluktan kuruyan toprakları yarın göz yaşları boğacak... Çiçekler yerine kaktüsler, dikenler çoğalıp artacak.

Bunun sorumluları her kim olursa olsun... Dünyada insanlık yaşayıp var oldukça, tüm insanlık alemi tarafından, en büyük şeytan olarak adlandırılıp, lanetle anılacak...

Görüneni görmeyen akılda, gözde gerçekten kördür. Ben körleri uyarıyorum... Çünkü, bu gün dünyada şeytanlık edenlerin benliğine bilgi sığmıyor. Onun için insanı küçücük bir virüs, dünyayı da insan benliğine sığmayan (kötüye kullanılan) bilgi öldürür, diyorum.

O nedenle de tavuğun ufku kümesi kadar, insanın ufku aklı kadardır. Akıldan sapanların sonu er geç şeytanlıktır... Şeytana insanlık bir kere uydu mu, onun sonu, kolay kolay gelmez...

Onun için yaşadığımız dünyanın bir ferdi olarak, tüm dünyayı şimdiden uyarıyorum... Şeytana da, şeytanlık edene de fırsat vermeyelim...

Çünkü "Görünen köy, kılavuz istemez"... Bu bölge ateş olup yanacak... Batının, kavuşup elde edemeyeceği pis, kirli çıkarları uğruna, tüm dünyayı bu şeytan ateşi saracak... Çünkü bu gün dünyanın kılavuzu, şeytan...

Şeytanın işi, ateştir, yangındır. Çünkü o, bunlardan beslenip doyar...

İnsanlığı ve insanları daha fazla korkutup, üzmek istemiyorum...

Dönüşü olmayan bir yola girmeden önce çocuklarımız adına, dünyayı bir kez daha uyarmak istedim... Çünkü keşkenin ve sonradan kullanılan aklın hiç kimseye bir yararı olmaz...

Hem, tarihte hepimiz kardeşken şimdi neden terör, kötülük, savaş... İnsana, insanlığa hiç yakışır mı bu...

Bir şiirimle de yukarıdaki duygu ve düşüncelerimi sizlerle paylaşıp pekiştirmek istiyorum.

Kardeşiz,

Tarihte hepimiz kardeştik, / Acıda kıvançta birleştik, / Hep beraber tarihleştik, / Şimdi neden, kalleşlik.
Adem'den bu yana, var insanlık. / İslâm'dan önce, Hıristiyanlık, / Hepsinin gayesi kardeşlik, / Şimdi neden, kalleşlik.
Allah'ın bizlerden istediği birlik, / İnsanlığın gayesi, barış ve kardeşlik, / Lâ ilâhe illâllâh ta birleştik, / Şimdi neden, kalleşlik...

Geç kalmadan, dönüşüp değişmeniz dileğiyle, hoşça kalınız...

Tüm dünyaya, sevgi ve saygılarımla arz ederim.


 
Toplam blog
: 28
: 919
Kayıt tarihi
: 14.09.07
 
 

1953 Elbistan doğumluyum. İlk, orta ve lise öğrenimimi Ankara'da tamamladım. Kamuda çalışıyorum. Çok..