Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ekim '12

 
Kategori
Dostluk
 

Kardiyolog Uzman Doktor Vedat Can

Kardiyolog, Uzman Doktor, Vedat Can

Kalemi elime ilk kez 1947 yılında aldım, o günden bu yana birçok konuda yazdım, yazıyorum. Yayınlanmış, 9 kitabım oldu. Çoğu zaman zorlanmadan yazdım.

Amaaa!

Konu başlığı çok değerli doktorum Vedat Can olunca O’nun mümtaz kişiliğini ve insana sonsuz güven veren doktorluğunu ifade edecek sözcükleri bulmakta zorlanıyorum.

Sevgili Can, Bay-pas ameliyatımdan sonra gereken kontrollerimi yapan doktorum. Bekleme odasında havaya bir iğne atsanız, mutlaka sıra bekleyen birisinin omzuna düşer. Muayene odasına girdiğiniz andan itibaren olumlu terapiniz başlıyor. O güler yüz, o tatlı dil reçetenize yazılan ilk ilaçlar oluyor.

 

Bir kontrolümde kendilerine son kitabımdan hediye ettim, kitabımı kabul buyurduktan sonra söz döndü dolaştı kitap okuma alışkanlığımıza geldi. Doktorum şu anekdotu nakletti:

 

-Yazarın birisi bir kitap yazmış, kitapçının rafına koymuş. Birkaç gün sonra kitapçıya uğrayıp bakmış, bir tek kitap bile satılmamış. Kitapları bu kez vitrine koymuşlar, gene alan satan yok. Bu kez dükkanın dışındaki demir parmaklıklı vitrine koymuşlar, gene bakan yok. Daha sonra kitapçı dükkanının önündeki kaldırıma, bir manav kasasına, açığa koymuşlar, kitaplar gece bile açıkta kalmış, gene alan satan yok, yakacak olarak bile almamışlar…

 

Ne güleceğimizi bilebildik ne ağlayacağımızı. Vedat, “sevgi, dostluk” demektir. Can ise...O, cana yakın tutum ve davranışlarıyla, can damarınızdan girerek, sizi can kulağıyla dinler, canla başla muayene eder… Sonra!

Sonra canınızda, canevinizde ağırlaması güç, ama çok güç bir konuğunuz olur, candan sevdiğiniz birisi olur.

Cana can katan, can dostumuza candan sevgiler selamlar

 

 
Toplam blog
: 165
: 646
Kayıt tarihi
: 16.02.09
 
 

Recai Şahin: 1941 yılında Fethiye- İncirköy'de doğdum. İlkokul köyümde, ortaokulu Fethiye'de okud..