Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ağustos '07

 
Kategori
Mizah
 

Karga ile eşeğin uçak yolculuğu

Karga ile eşeğin uçak yolculuğu
 

Aklıma bir fıkra geldi.

Yıllar önce dinlemiştim.

Karga ile eşeğin uçak yolculuğu fıkrasıydı bu.

İlk dinlediğimde etkilenmiştim.

Sonra misal verir oldum.

“Karga ile eşek uçakta yan yana oturmuşlar. Karga önündeki düğmeye basarak hostesi çağırmış. Hostes gelmiş. Bir isteğinin olup olmadığını söylemiş. Karga ne istediğimi unuttum demiş.

Biraz sonra yine düğmeye basmış hostes tekrar gelmiş. Karga bu kez de yine unuttum demiş. Karga bu ya. Düğmeye basıp da hostesin yanına kadar gelip gitmesi hoşuna gitmiş.

Onu gören eşek bu güzel bir oyun bende deneyeyim demiş içinden. O da basmış düğmeye. Hostes gelince bende ne söyleyeceğimi unuttum demiş sırıtarak.

Bu duruma öfkelenen hostes pilot kabinine gidip durumu haber vermiş. İçeride biri karga öteki de eşek olan iki yolcu var durmadan beni rahatsız ediyorlar demiş.

Pilot da öyleyse aç kapıyı ikisini de at dışarıya ne halleri varsa görsünler demiş.

Hostes söyleneni yerine getirmiş. Açmış kapıyı ikisini de bırakmış aşağıya.

Bu durumda karga uçmaya eşekte düşmeye başlamış. Eşek düşerken o meşhur bağırışını yapıyormuş.

Karga eşeğin yanına yaklaşarak behey eşek demiş. Hadi ben o düğmeye bastım. Dalgamı geçtim. Benim kanadım vardı. Ya sen. Senin kanadın yok, uçmayı bilmiyorsun sen ne diye bastın düğmeye? Demiş ve uçup gitmiş”

Neyi nerede yapmaya karar verirseniz, kendi şartlarınızı göz önüne alacaksınız demek istiyor.

Fazla yoruma gerek yok.

Fıkra kendi kendini zaten yorumluyor diye düşünüyorum.

 
Toplam blog
: 574
: 922
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Samsun Yazarlar Derneği (Kurucu) Başkanı. 12 kitabı neşredildi. Türk Güreşinin Sembol ismi Yaşar ..