Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Eylül '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Karga nöbeti

O değil de;

Gelin, kayınpeder tarafından karga nöbetinde uyuduğu için darp edilerek hastanelik olmuş. Şikayet sözkonusu olmadığı gerekçesiyle dayakçı kayınpeder bir sonraki dayağına kadar serbest bırakılmış.

'Kol kırılır yen içinde kalır.'mış.

O değil de;

Nedir bu kadınların dayak sevdalısı erkeklerden çektiği!

O değil de;

Sadece erkekler mi?

Minicik bir bebeğin gözlerini patlatıncaya kadar dövmüşler. Bir gözü artık görmüyormuş. Bebeğin fotoğrafını gördüm, insanlık ayıbı... Minicik bebek kim vurduya gitmiş.

O değil de;

Mozambik'te, 'Kim daha çok içer' yarışmasında 5 kişi ölmüş. Kural gereği yarışmacıların 5 şişe cini ilk olarak bitirmeleri istenmiş. İlginç olan, ölen yarışmacıların hepsi yarışmanın farklı aşamalarında hayatını kaybetmiş ve konuyla ilgili soruşturma başlatılmış..

İçki işte... Şişede durduğu gibi durmuyor... Yazık...

O değil de;

İlk çağ kadınlarının modern kadınlardan daha iyi anne oldukları saptanmış. O dönemlerde bebeklerinin kendini paralarcasına ağlamasına izin verilmezmiş. Oda cezası diye birşey de olmadığından çocuklar daha sağlıklı daha mutlu bir çocuk geçiriyorlarmış.

Valla ben uzmanın yalancısıyım. Uzman ilk çağa gidip araştırma mı yapmış, telefon ya da e-maille haber mi vermişler? Belki de msn den konuştular ya da faceden. Ben o zamanlara yetişemedim... Ne bilim...

O değil de;

Demem o ki; aslında uzmana hak vermiyor da değilim. Bende kızarım öyle bebekleri ağlatanlara. Kıyamam hiç onların ağlamalarına, hemen kucağıma almak isterim.

Birçok doktor benim gibi ve şimdiki anneler gibi düşünmüyor. Bebeği kucağa almak iyi bir fikir değilmiş.

İyi de o zaman onların mis gibi kokularını koklayamam kiiii...

O değil de;

Neyse, ben kaçtım. Kendinize cici bakın.

O değil de;

İyi bayramlar...

 

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..