Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ekim '18

 
Kategori
Mizah
 

Karı-Koca Diyalog 2

Karı-Koca Diyalog 2
 

En Değerli Hissettiğiniz Yer Eşinizin Yanı Olsun.


- Çok geç kaldım Nejla! Çorabın teki yok.

- Hakan, teki olan bir çorap giy sende.

 - Çok komik

        - ..........

        - Bu kediler yine ceketimin üstüne yatmış Nejla!

        - Tamam ben söylerim bir daha yapmazlar.

        - Dalga mı geçiyorsun benimle, geç kaldım zaten.

        - Napiyim Hakan yatağın altına mı bakiyim, koltukların altını mı geziyim. Çorabın tekine tanıdığın özgürlüğün diğerini dul bırakmasından ben mi mesulüm. Kedileri de kırpmamı ister misin?

        - Tamam Nejla, tamam gidiyorum ben.

 
Toplam blog
: 27
: 1985
Kayıt tarihi
: 27.05.08
 
 

02/09/1985 Ankara doğumluyum, halen de Ankara'da yaşamaktayım. 6 yaşında piyano eğitimi almaya ba..