Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Eylül '07

 
Kategori
Mizah
 

Karı koca diyalogları - Secret -

Karı koca diyalogları - Secret -
 

K: Bil bakalım bu gün ne oldu?

E: Ne oldu?

K: Ben büyük bir sırra eriştim.

E: Ne o? Bir kadınla ilişkim olduğunu mu öğrendin yine bir yerlerden?

K: Yok, öyle birşey değil bu sır. Secret, secret.

E: O da ne?

K: Hiç duymadın mı? Bu bir kitap. Daha doğrusu evrenin en büyük sırrını açıklayan bir kitap.

E: Neymiş evrenin en büyük sırrı?

K: Olumlu düşünerek istediğin her şeyi elde edebilirsin.

E: E doğru, bir işe olumsuz yaklaşırsan gerçekleştirmek zordur.

K: Tam olarak öyle değil. Gerçekleşmesi senin elinde olmayan şeyler de gerçekleşiyor.

E: Nasıl yani?

K: Şimdi şöyle: Senin bir konu hakkındaki olumlu düşüncelerin evrene bir enerji dalgası yayıyor. O dalga da,
tıpkı bir mıknatıs gibi, o konu hakkındaki olumlu enerjileri çekiyor ve isteğin gerçekleşiyor.

E: Benim bildiğim, mıknatısta ters kutuplar birbirini çeker.

K: Aman ne bileyim. Orasını pek anlamamış olabilirim. Ama bu kitap satış rekorları kırıyor.

E: Kadınlar patlatmıştır satışları, eminim.

K: Dalga geçme. Kariyer sahibi, koca koca insanların görüşleri var kitapta. Hepsi aynı şeyi söylüyor. İstersen
vereyim oku.

E: Aman kalsın! Sen bana patronun çift maaş ikramiye vermesini sağla bana, olumlu düşüne düşüne. O zaman
inanırım.

K: Öyle küçük düşünmeyelim bence. Mesela hep refah içinde olduğumuzu düşüneceğiz ve bir gün refah gelecek.

E: Hiçbir şey yapmadan mı?

K: Hiçbir şey yapmadan.

E: Sen kıza hayırlı kısmet te çıkartırsın böylece.

K: Neden olmasın?

E: Bizim haylaz oğlan da mühendis olur.

K: Ama aklına hiç tersi bir düşünce gelmeyecek.

E: Adaklar adayıp, kurbanlar kesmece yok mu artık?

K: Gerek yok.

E: Bak, bu bile kısmen refaha kavuşturur bizi. Sana iyi düşünceler canımın içi...

K: Dalga geç sen. İlerde görüşürüz.

E: Görüşemeyebiliriz. Sırrı bana verdin ya, bende düşüneceğim elbet kendim için bişeyler.

K: Ne gibi?

E: Bir fıstıkla Hawai lerde yaşamak gibi.

K: .........!
 
Toplam blog
: 2
: 938
Kayıt tarihi
: 30.08.07
 
 

Ben yazar değilim. Öyle bir iddiam hiç yok. Sadece bir süredir karı koca diyalogları yazıyorum, uzu..