Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Eylül '07

 
Kategori
Mizah
 

Karı koca diyalogları (Hafıza)

Karı koca diyalogları (Hafıza)
 

K: Aaaa, hayrola...gelmezdin sen bu saatte?

E: Yaaa ne bileyim...bi uyku bastırdı...bi yorgunluk. İki saat yatıp yine gideceğim. Çocuklar idare ediversin biraz.

K: İyi iyi, dinlen biraz. Aç mısın?

E: Değilim. Yalnız beni Kadir diye biri ararsa yokum, tamam mı?

K: Tamam.

E: Unutmazsın değil mi?

K: Merak etme. Unutkanlığa karşı bir yöntem geliştirdim. Beynimi kodluyorum.

E: Allahallah, nasıl bişey o?

K: Şimdi sen Kadir dedin ya bana... ben onu Kadir Mevlam diye kaydettim.

E: İyi iyi, iki saat sonra beni uyandır.

(bir saat sonra)

K: Şşşştttt, uyan.

E: Ne oldu?

K: Kadir diye bir bey seni arıyor.

E: Hani yok diyecektin?

K: Sen bana Kadir demedin ki Kerim dedin.

E: Hani.... ne diye kaydetmiştin sen onu?

K: Allah Kerim.

E: Allah müstehakını versin kadın! Bir dahaki sefere Kadir İnanır olarak kaydet ki hiç unutmayasın.

 
Toplam blog
: 2
: 938
Kayıt tarihi
: 30.08.07
 
 

Ben yazar değilim. Öyle bir iddiam hiç yok. Sadece bir süredir karı koca diyalogları yazıyorum, uzu..