Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ekim '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Karikatür Mamut abi!

Karikatür Mamut abi!
 

Karikatür mamut abi!


Yahu el insaf kardeşim sabaha kadar yazı yazmışım onlarca sayfa okumuş kafa patlatmışım, saat 04.30 da huzur içinde yatmıştım ki saat 06.00 da telefon uçuşa geçti. Bir çalıyor ki meret; Trakya çiftetellisi! Uykum var uyandırıldığım için kızacağım ama yatakta oynamaktan kime kızacağımı da bilemiyorum.

Göz kapaklarım yapışmış gözlerimi açamıyorum telefon kaçıncıya çalıyor bilemiyorum. Güç bela gözlerimi açtım ama zifir karanlıkta kimin aradığını gözlüksüz okuyamıyorum.

Hayırdır inşallah deyip telefonu kulağıma götürüp alo diyorum.

Telefondaki ses.

—He he he, saat kaç birader? Bu saate kadar uyunur mu? Nasıl balıkçısın sen? He he he

Vallah şişşt bana bak. Sen var ya sen, palavracısın, balıkçı filan değil! O balıkları da Kumkapı’dan halden alıyorsun.

Hani mangalda balık yapacaktık? Hiçbir şey göremiyoruz! Sen var ya sen, balıkçı filan değilsin ha, pöh palavracı seni!

Daha uyanmamışsın bile pabucumun balıkçısı pöh.

—Telefonu pat diye kapattı!

Hanım diyor ki “Kim bu saatte arıyor önemli bir şey mi var”? Yok diyorum mangal yapacakmışız balıkta!

—Kiminle?

—Valla sesi yabancı değil ama…

Hangi siteden acaba…?

—Hanım lambayı yaksana bakayım kimmiş!

—Kusura bakma uykum bölündü zaten dön arkanı yat sabah bakarsın!

Hadi uyu uyuyabilirsen bir sağa dönüyorum bir sola, sanki kurt var. Yok, arkadaş olacak iş değil yahu beni bu saatte kim arar, günlerden Çarşamba?

Tam sessizce kalkacağım hanım “tepişme artık uyu” diye bozuk atıyor!

Tam bir saat telefondaki ile yarı uyur yarı uyanık boğuştum durdum. Hanımın saati çaldı çocukları okula göndermek için kalktı hemen zıpladım yataktan aşağı telefon elimde bilgisayarın önünden gözlüklerimi taktım.

En son arayanları tuşladım ve beni arayanı buldum;

“Karikatür Mamut abi” diye kaydetmişim Ha ha ha…

“Banladım” ağabey seni.

Haberin olsun.

O4.00 kaldırıp sana çiftetelli oynatmazsam bana da yuh olsun!

Palavracı ha görürsün sen bu sabah!

M.Talip Girgin

 
Toplam blog
: 438
: 826
Kayıt tarihi
: 07.01.07
 
 

Milliyet Blog'a hangi vesile ile kayıt olduğumu doğrusu hatırlamıyorum!  Bende birçoğunuz gibi ya..