Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Mayıs '16

 
Kategori
İlişkiler
 

Karımın bende hatırası var.

Karımın bende hatırası var.
 

Hızlıca bir tekme attı buzdolabının kapısına, hala kapanmadığını gördü.


Çok sinirlendi. Hızlıca bir tekme attı buzdolabının kapısına, hala kapanmadığını gördü. 
 
Hemen telefonu eline alıp çevirmeye başladı. 0850 bilmem kaç yüz bilmem ne numaralı telefonu. 
 
-Dıt, dıt, dıt. . . 
 
-Tüm müşteri temsilcilerimiz meşguldur lütfen bekleyiniz. 
 
-Siktirin gidin ulan, diyerek beklemeye başladı. Sonra telefondan gelen ses ile irkildi. 
 
-Size daha iyi hizmet verebilmemiz için görüşmelerimiz kayıt altına alınmaktadır. 
 
-Buyrun ben Gül size nasıl yardımcı olabilirim? 
 
-Gül hanım buzdolabının kapısı kapanmıyor mağdurum ben. 
 
-Taaammm, yardımcı olayım size. Peki neden kapanmıyor. 
 
-Karımı kestim, ayakları dışarı da kaldı, kapıyı itiyorum ama kapanmıyor. 
 
-Taaammm beyefendi, karınızın boyu kaç santim? Yatay mı, dikey mi koydunuz? 
 
-Bir metre seksen santim, mağdurum. Ne yatay, ne dikey olarak sığmadı.Karım kokacak.
 
Bekleyin lütfen, bilgilerinize ulaşıyorum. Beyefendi sizin buzdolabınız bir seksen boy için tasarlanmamış, yani uygun değil. Karınızın bacak boyu en az bir metre yirmi santim olsa , tabiki kesmiş olduğunuz karınız dolaba sığmaz. Tüketici hatası bu, hem karınızı hemde buzdolabını hatalı kullanmışınız. 
 
- Bana kimse bilgi vermedi, yoksa karımı kesip dolaba koymam balkondan aşağıya atardım, mağdurum ben. Karım kokacak. 
 
-Taaammm beyefendi müşteri memnuniyetini göz önüne alarak size bir elli cm. boyunda yeni bir karı yollayacağız. Lütfen kullanma kılavuzunu dikkatlice okuyarak kesin rahatça dolaba sığdırabilirsiniz. Gelen teknisyen arkadaşa kesmiş olduğunuz eski karınızıda parçaları eksik olmadan iade ediniz. 
 
-Ama, ama karımın bende hatırası var.. 
 
-Tüketici hatası beyefendi, bir daha karınızı kesmeden önce boyunu, sonra kilosu ölçün ve uygun bir buzdolabı alın. Başka yardımcı olacağım bir konu var mı? 
 
-Yok Taaammm, iyi günlerrr. 
 
-Ama mağdurum ben karım kokacak. . . 
 
-Dıt, dıt, dıt. . . .
 
Toplam blog
: 37
: 234
Kayıt tarihi
: 05.09.12
 
 

Munis, halis öyle işte .. Bazen ben bile şaşırıyorum kendime... Ya bu ben değilim diye... Ben bende..