Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Eylül '20

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Karımla Mezarda Tanışacağım

Malum evlilik öncesi tanıma süreci var.

Katil mi, deli mi, hasta mı böyle ekstra durumları araştırır sonra sadece boyuna bosuna bakarım.

Nereli, babası annesi, hangi milletten, dini ne, huyu husu… Nüfusa yazmak gerekmese adını bile sormayacağım.

Beni biri böyle tanımaya çalışsa hakaret sayarım!

Hem onu tanıdığım zaman merakım biter evlenmemize gerek kalmaz ki.

Evlenmeden önce 3 sene 5 sene birlikte olup her şeyini öğreniyor, merak edecek bir şeyi kalmıyor, onun için sıradan biri oluyor, daha evlenmeden bıkıyor.

Karımın gerçekte saçlarının ne renkte olduğunu evliliğimizin onuncu yılında öğrendim, gülüşünün gizemini çözmekten sıra gelmedi ki.

Hem ben acele etmiyorum; boyunun kaç olduğunu Allah uzun ömürler versin ölünce öğreneceğim; çünkü o zaman lazım olacak!

İnsanların bu konudaki davranışları o kadar saçma ki…

Öğrenip tanıyıp ne yapacaksın, bırak gizemli kalsın; her şeyini bilirsen merakın da kalmaz sevgin de.

Yabancıyken yanında daha heyecanlısınızdır değil mi, eşiniz de yabancı kalsın.

“Benim karı, it kak, kapı arkasındaki süpürge”

Size bağlı isterseniz kraliçe isterseniz pasaklı Naciye.

Aşk gizemi seviyor, sıradan kadınla romantizm olmuyor.

Tanışmadan evlendik, 40 yıl evli kaldık, hala da birbirimizi tanımıyoruz.

Kendini anlatma yok, yaşarken birbirimizi çözeceğiz.

Belli bir davranış şeklim yok duruma göre; o hep şaşkın ona her şey sürpriz.

İki yabancı gibiyiz, o beni merak eder ben onu çünkü eşimiz olsa da tanımıyoruz, neye ağlar neye güler.

Her gün uyandığımda yeni bir kadınla hayata başlıyorum!

Davranışlarımı ona göre değiştirmek zorunda kalmıyorum, ben benim O o.

Sevdiğim şeyleri bilecekmiş bilmesin belki onun benim için yaptığını daha fazla severim.

Bir yere gideceğimiz zaman iki yabancı gibi randevulaşırız.

Her gün onunla adeta yeniden tanışırım!

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..