Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Aralık '19

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Karın Sevgilin Değil

Evlilik denilen şey birbirini seven ya da beğenen iki insanın bir araya geldiği durum; en azından böyle olması gerekir, değil tabii ki. Araya anlaşma filam da sokuluyor, kilesinin papazıyla da anlaşırım ben.

Yani de ki bunların hiçbiri yok iki insan hayatını birleştiriyor. Hem zaten evlenenler birbirlerini sevecek beğenecek desen zor olurdu.

Mantıklı şeyler yazarsam beni uzman sanırlar ki Allah göstermesin!

Sevgiliden öte diyenler de var; elbette, cillop gibi kadın icabında, sakız gibi çamaşırlar, buharı tüten mercimek çorbası, gözlerinin içi gülen veletler… Bir de gönlümüz ara sıra tazelense, Barbara Cartland okumaktan bıktım ulan!

Kerim Korkut “Bir insanın eşi, sevgilisi, bir de arkadaşı olmalı” diyor ya, adam doğru söylüyor valla!

Evliliklerde aşk yok, yarısı beğenmiyor, anlaşamıyor üstelik peki nasıl devam ediyor?

Zoraki de; hani yatıp kalkma, çocuk, işlerini görüyor… Sonuçta kadın, çocuklar senin çocukların, ev ocak derli toplu, tarhana ağzıma layık…

Kocaların aradığı sevgili değil, ikinci biri, hatta üçüncü, dördüncü… Çünkü evdekinden bıkıyor, hem elinin altında nasılsa. Karımı bırakıp başkasını alayım diyen var mı, o da olsun o da.

Bir büyük yanlış da böyle yazıları böyle konulara karşı olan mutaassıp kocalar yazar, aman onlara yazdırmayın hasta etti beni, sanki hadım! Erkek milleti çok başıboş fakat bazılarını bağlamana gerek yok! Ben yazmalıyım en azından ve benden daha beter olanlar, en iyi onlar bilir, çayırı koyuna soracaksın!

Karın sevgilin değil; olmasın da zaten, ben onu seviyom o sevmiyo tipimi beğenmiyo filan. Amaaan çekemem, alırım etli butlu mazbut hatun, her şeyim olur, fazla bile gelir; kadın varlığıyla aşktır zaten.

Rahmetli Kerim Korkut’un şu sözleri aklımdan çıkmıyor:”Aşkın yüceliği beni hiç ilgilendirmiyor. Yürekte kara sevda zamana yenik düşerken, dolgun kalçaların saltanatı dolgun olduğu sürece devam eder. Sevda yakıcıdır ama bir rüzgâr gibi eser geçer. Aşk bir maceradır; asla hayat değildir. Ama bal dudak, gül yanak hayattır. Sevip unuttuklarımız değil elini tuttuklarımız önemlidir.”

Yani budur, fazla kasmaya gerek yok. Canın aşk istiyorsa Cartland abladan al bir roman oku!

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..