Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Şubat '13

 
Kategori
Deneme
 

Karınca

Çıkmaz bir sokakta yürüyüşe çıkmıştım; hedefim olmadan, öylesine. Daha yolun sonuna varmadan bir karınca ilişti gözüme, tıpkı benim gibi yapayalnızdı, eli boş dönüyordu yuvasına.

Takıldım peşine, yürüdük bir süre o önde ben arkada. Terlediğini görünce, gazoz kapağına su koyup, kibrit çöpünden köprü yaptım ona. İkramımı geri çevirmedi, ara verdi yürüyüşüne. Çıktı incecik bacaklarıyla suyun yakınına, içti kana kana; bir daha, bir daha. Teri kurumuştu, görebiliyordum artık göz bebeklerinin karasını. Uzun uzun baktıktan sonra dedi ki: “siz kimsiniz?” “Öğrenebilir miyim acaba?”

Şaşakalmıştım, nereden bilebilirdim konuşabildiğini; unuttum o anda kendi kimliğimi. Ben cevap vermekte gecikince, anladı hemen onu anladığımı. “Hiç şaşırmayın" dedi bana, "dil birliği vardır mahzun olanların kendi aralarında.”  

Ahmet Güreşçioğlu

 

 
Toplam blog
: 164
: 710
Kayıt tarihi
: 13.09.06
 
 

1956 yılında doğmuşum. Tanrı Bilimi Eğitimi aldım. 78 kuşağından olmanın verdiği şevkle olsa gerek;..