Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ocak '11

 
Kategori
Şiir
 

Karışığım

Karışığım
 

Deli gözlü biriyle tanıştım denizde
Başladı bağırmaya;
‘’Hazır dağlara çıktım,
Başlarına çaldım dağlarını, hazırcıların.
Uludağlarımı çektim çıkardım içimden
Kendi yağımda kavurdum.
Menzile giden mermiyi vurdum.
Yel değirmenleriyle savaştım. 

İki arada bir derede olana,
Düşün kanatlısına,
Uçana kaçana,
Süt kokusuna koşana,
Denize düşene, yılana
Fırtına ekip yel biçene
Ecişe, bücüşe,
Şişmişe, çelişkiye
Elif Be’ye, felsefeye
Su sesine
Bebek nefesine
Hep selam verdim.
Önünde eğildim.
Selam satıcılarından değilim!’’ 

Hoşt lan! Dedim. Hoşt!
Şurada keyfimizle kederdeyiz
Şekil yapmışız gönlümüze
Girme lan denizle aramıza.
Hoşt lan! Puşt! 

 
Toplam blog
: 615
: 948
Kayıt tarihi
: 25.06.10
 
 

1959 Denizli doğumluyum.. İ.Ü. İktisat Mezunuyum.. Emekliyim ve hala çalışıyorum.. Yaşam bizden önce..