Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ocak '09

 
Kategori
Deneme
 

Karışık bir Hadise bu Düm Tek Tek

Karışık bir Hadise  bu Düm Tek Tek
 

Biliyorum herkese bu şarkıdan dolayı gınağa geldi.

Ama o kadar kötü yorumdan sonra bu bloğu da yazmak zorunda kaldım.

Karışık bir Hadise bu Düm Tek Tek

Moskova'nın ‘Olimpiyskaya’ spor salonunda yapılacak ‘2009 Eurovision Şarkı Yarışmasında Türkiye’yi temsil edecek.

Hadise’nin şarkısını eleştirdim diye çok kişi bana kızdı.

Herkes bu şarkıyı beğenmek zorunda mı?

Öyle bir kaide mi var?

Yorumculardan biri, “sizler birer hadiseniz” demiş.

Asıl hadise bence onu yazan arkadaştır. Kendinin hoşuna gitti ya, herkesin hoşuna gitmesi gerekiyor. Bu mümkün olabilir mi? .

Nitekim ben yazımda, ben beğenmedim, ama “herkes beğeniyor, ilk dörde girer” diyorlar da dedim. Milletimize “hayırlı uğurlu olsun.”dedim. Daha ne diyeyim?

Bir tane yorumcu “Bastırılmış cinselliğim olduğunu” söyledi.

Biri de “yuuh” demiş.

Bir tanesi “sen sadece doktorluk yapın” demiş

Ben şarkıyı nasıl beğeneyim. Şarkı zaten garip.

Türk müziği enstrümanları kullanılmış, ama sözler İngilizce, danscıları ise zenci.

Hadise derseniz, ailesi türk, ama kendisi Belçika doğumlu

Ama şarkı Türkiye’yi temsil ediyor. .

Kısacası doğu ile batının sentezi kıvrak bir ezgi olan parçayı ingilizce seslendirilmiş.

Anlamayanlar şu sözlere bir baksın,

Baby I read all answers in your exotic movements
You are the greatest dancer of all times
You make me feel so special
No one can kiss like you do as it is your profession
Feel so fine

Türkçesi de şu;

Bebeğim ekzotik hareketlerindeki, bütün cevapları okudum
Sen tüm zamanların en iyi dansçısısın

Çok özel duygular hissettiriyorsun

Kimse senin öptüğün gibi öpemez
O senin sanatın
Çok iyi hissettiriyor

Neyden bahsediyor?

Galiba anlayan anlayabiliyor.

Bir kaç günden beri çalıntı mı değil mi tartışması yapılıyor.

O konulara girmeyeceğim. Ama bldiğim bir şey var, Hadise şarkıyı görsel bir şölene çevirmek için de sık sık göbek attı. Çoğu blog okuru da bu göbeklere takılmış.

Hadise için herkes bir şeyler söylemiş. Müzik yorumcularından kimi Hadise'yi beğenmiş, kimi eleştirmiş.

Sezen Cumhur Önal, “Türk motifleriyle süslü, güzel bir şarkı yapmış. Ama göbek şovu müstehcen ”demiş,

Füsun Önal, 'Mükemmel bir yorumcu değil. Avrupa'da İngilizce söyleyen şarkıcılardan bir farkı yok' demiş.

Ali Rıza Binboğa ise ' Gayet güzel bir şarkı. Fakat erkek dansçıların hareketlerinde biraz zorlama gördüm. Eğer onlar da düzeltilirse Hadise bence ilk beşin arasına girer”diye konuşmuş.

Kayahan da yarışmada şansımızı yüksek bulduğunu açıklamış.

Ben beğenmesem ne olur ki?

Hiçbir şey olmaz.

İlginç bir Hadise olur, şarkı ilk dörde girer, hatta birinci olur.

 
Toplam blog
: 718
: 2690
Kayıt tarihi
: 13.07.06
 
 

Tıp alanında doktor olarak çalışmaktayım, beyin cerrahi uzmanıyım..