Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Mart '08

 
Kategori
Şiir
 

Karışıyorum yağmurlara

Karışıyorum yağmurlara
 

BOŞ SOKAKLAR..


Yaslamışım başımı, otobüs camına.
Dikiz aynasındaki görüntüme takılıyor gözlerim.
Bakıyorum akşamdan kalma şişmiş gözlerime.
Birilerinin bana baktığını düşünüyorum,
Sağıma soluma bakınmadan.
Geçmişte yaşanmışlığın derin, pürüzlü
ayrıntıları takılıyor bir de.
Karışıyorum otobüs camına vuran yağmur damlalarına.
Dolandıkça dolanıyorum iplere.
Elbet bir minik kedi iştahında değil.
Sıkıyor boynumu, peşime takılan ipler.
Nefes almakta güçleşiyor artık.
Aklım kurtulmaya çare ararken,
Tanımadığım yaşlı teyzeyi duyamıyorum.
İneceğim duraktan bir kaç durak önce indim.
Tabi bunu önceden planlamadım.
Kaldırımlarda düşüne düşüne gitmeyide seçmedim.
Ya da yeni bir nefese ihtiyaçta duymadım...
Anla işte!
İneceğim durağı şaşırdım.
Buzuntuya vermeden, kendime kızmadan,
Düşünceler önde ben arkasından sürüklenip gittim yine.
 
Toplam blog
: 40
: 467
Kayıt tarihi
: 14.02.08
 
 

Erzurum doğumluyum. İzmir'de oturuyorum. Yüksekokul mezunuyum. Umutsuz, karamsar bir yapım olmasına ..