Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Nisan '08

 
Kategori
İş Yaşamı - Kariyer
 

Kariyerim, planlamam, kendimi kandırışlarım!!!

Yaz, karala, değiştir, temize çek, planla bir daha değiştir...

Devammmm ve devammmm; nereye kadar bu planama adını verdiğimiz plansızlıklar !. Doğduğumuz dönemlerin başladığı dakikalarda bizler için bizim hayatımızı planlayanlar başlar önce, zaman içerisinde akıl yaşı dediğimiz yaşlarda biz kendimiz için planlar yaparız. Ben buna genel olarak kendimizi daha rahat hissetmek ve vicdan muhasebelerinde rahatsız olmamak adına yaptığımızı düşünüyorum. Konuyu dağıtmadan nokta atışı yaparsak eğer genel kanı iş hayatında kariyer planlamaları adı verilmiş uygulamaların çalışanlar için 2 yıl ölçü alınarak yapıldığı ortaya çıkmıştır. Benim anladığım bir iş yerinde 2 yıl pozisyon değişiminiz olmadı ise o iş yerinde artık bir işiniz kalmamış demektir. Şimdi ben işimi seviyor-isem ve 2 yıl olmuş pozisyonum değişmemişse ayrılmam mı gerekiyor :) Ben bu kariyer planlamasının adını ÇOK PARA KAZANMA PLANLAMASI olarak değiştirmek istiyorum. :) Yazılanlar hiçbir zaman unutulmaz gerçeği, yazının icadında bu zamana kadar geçen süre içerisinde baki olmuştur. Bunu kullarak önerim aklınızın özel odalarına notlar alacağınız özel bir kalem ile notlarınızı almaya başlayın, esnek olun kendinizi kandırmayın ve bu odaların anahtarları da çok özel ve somut olsun.

Seygiyle kalın ve en büyük tebessümler ile paylaşın....

 
Toplam blog
: 13
: 357
Kayıt tarihi
: 01.04.08
 
 

Teknoji ürünleri perakendeciliğinde yönetici olarak görev yapıyorum. ..