Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ocak '15

 
Kategori
Güncel
 

Kariyerim kariyer olsun mu

Kariyerim kariyer olsun mu
 

sus ve doğur bak d.b. böyle istiyor!


 

Dilleri kadın bedeninde gezinmeye ne kadar meraklı

Ne kadar vahşice bir iştahla kelimelerle saldırıyorlar uzuvlarımıza

 

Benim

Senin

Bizim

Kadınların

Her yerini

Her şeyini

Arsızca

Arlanmazca

Utanmazca

Dillerinin kemiği olmadan hayasızca....

 

Söz tecavüzü

Cümle iğfali bu olsa gerek

Iğğğğghhhhh

 

Son yıllar cinsiyet ayrımcılığının kadın bedeni üzerinden  siyasete nemalandığı en güzide yıllar oldu. Aba altından sopa gösteren mi, destek olma ayaklarından laf sokan mı, yaranmak için yalakalığın nirvanasına çıkan mı, tamamen duygusal kutuları köklemek için yavşaklıkta sınır tanımayan mı...

 

Ortak özne

Kadın

Aslında

Sadece

Bedeni

Hatta o da değil

Kadınlığı

Evet sadece

Kadınlık, dişilik....

Tek nokta bu..

 

Hemen her gün kadın temalı bi gündem yaratılıyor.Tamamen bilinçli, tamamen planlı programlı, tamamen misyon dehlizlerinin karanlıklarından. Kadın cinsiyeti tanımı, inanç eksenindeki kutsallık kılıfına büründürülen ifadelerle tamamen doğurganlık üzerinde yükselen sayılarla dayatılıyor. Algı yaratılıyor, gözümüze sokuluyor, beyinlere yerleştiriliyor.

 

*Her yanımız subliminal mesajlara gark ediliyor kadınlık üzerinden, pehhhh*

 

Şimdiki mevzumuz

Kariyer

Oooooooo

İtibarlı bir konu, böylesini asla düşünEmemiştim, benim MALLIĞIM;))

 

Ne kadar havalı bir kelime:

KARİYER

Şöyle bir uçuruyor insanı

Ayakları yerden kesiyor

Matah bir şey sanıyorsun kendini (Nurtopu gibi iki kariyer sahibi olarak laf söyleme hakkım var pardon yani!)

Oturduğun yerde, popon zevkten köşelere yayılıyor,

He valla diyorsun

Çocuk yaptım kariyeri kaptım

Boru değil yani...

 

Freud amcamızın erkeklerin dillerine vuran konularla ilgili yaptığı çalışmaları ve görüşleri var.Bu konuda literatüre bilumum  kaynak eklemiştir. Geçmişlerden teeee 2015 lere geldiğimizde görüyoruz ki geçerliliğini korumakta ve kendisini dualarla anmamıza sebep olmaktadır! Hoş, O bile "Hadi leynnnn, oha ben bile bu kadarını öngörememiştim; keşke zamanınızda yaşayıp araştırma sahamın bu kadar zengin olduğu ülkenizde çalışmalar yapsaydım, tarih beni daha bi bağrına bassaydı" diyordur,

 

Ne yazık ki

Zamanın şanlısı biziz tatlım!

Gururluyuz!!!! 

Ooga Chaka Baby 

 

Erkeklerimize izlemeleri için :

Ally McBeal *Barry White tuvalet şarkısı sahnesi*

http://www.youtube.com/watch?v=g1-9vw8cUi8&list=PL1077B632E31A2FD8&index=2 

 

Relaks olun beyler, kasmayın akışta yaşayın bırakın dil sözlerini!

Kadınları sarıp sarmalayın sıcacık

Siz de ısınırsınız, dünyanızda,))

 

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 432
: 6177
Kayıt tarihi
: 08.10.06
 
 

Med cezir içinde kafasına estiği gibi yaşayan bir havva kızı birazcık kağıt kalem aşinalığı olmas..