Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Mayıs '07

 
Kategori
Siyaset
 

Karizmatik Başbakan

Karizmatik Başbakan
 

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan; boyuyla, posuyla, karizmatik bir insan. Özellikle hitabet kudreti çok yüksek.
İç dünyasının bilinmesine rağmen; konuşmalarını dinleyince; söylediklerine inanılası geliyor. İnsanın gözünün içine baka baka gerçek dışı konuşabiliyor. Bu konuda okuduğum bir fıkrayı anlatmadan geçemeyeceğim.

RTE uykusunda kabus görüyor. Yatakta terler içinde oradan oraya dönen RTE yi; karısı sarsarak uyandırıyor. Ne oldu bey hayırdır?... Terler içinde yerinden doğrulan RTE: Sorma hanım sorma. Rüyamda gerçekten ama gerçekten değiştiğimi gördüm. İnan bir an çok korktum. Neyseki sadece rüyaymış...

RTE İçi başka, dışı başka olmasa, saltanat, mal ve makam peşinde koşmasa, emellerine ulaşmak için İslami düşünceleri benimsiyor görünüp, irticayı hortlatmasa, ülkemizdeki türban sorununu çözmek için, örnek bir davranışta bulunarak, karısının başındaki türbanı çıkarıp atıverse: İkna kabiliyeti nedeniyle, hükümetin başında kalmasına ve hatta Çankaya’ya çıkmasına bile rıza gösterebileceğim. Ama heyhaaaaat…

Biraz egoistçe davrandığım düşünülebilir ama beni yakından ilgilendiren gerçek dışı beyanlarından biri şu oldu. Bir açılış töreninde miydi hatırlayamıyorum. TV de gördüm. Gözümüzün içine baka baka, ama içinden gülümseyerek; (Bundan böyle SSK'lılar da üniversite hastanelerinden yararlanabilecek. Karnesini alıp, üniversite hastanelerinde muayene olabilecek) dedi.

İnandım ve bu sabah Ege Üniversitesi Hastanesine gittim. Saatlerce kuyrukta bekledikten sonra; sıra bana geldiğinde: 'Sevk kâğıdı getirmeniz gerek' dediler.

İşte RTE nin ve 'ALDATMA ve KANDIRMA PARTİSİ' AKP nin vatandaşı nasıl kandırdığına küçük bir örnek...

 
Toplam blog
: 104
: 722
Kayıt tarihi
: 11.04.07
 
 

6 Mayıs 1927 Simav doğumlu, İstanbul Yıldız Teknik Okulu’nun ( Bu günkü Yıldız Üniversitesi) son sın..