Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Aralık '19

 
Kategori
Deneme
 

Karizmatik Erkeğin Sorunları

Karizmatik erkeğin sorunları karizmadan kaynaklanır. Karizma üzerinize giydiğiniz yeni takım elbisesidir; buruşup tozlanmasın diye uğraşmanız gerekir. Bu da hayatınızı kısıtlar; ağız dolusu gülemezsiniz mesela.

Karizma tercih değil görevdir, istediğiniz gibi davranamazsınız; çünkü herkes sizi o karizmatik halinizde görmek ister. Güzellik kısıtlamaz ama karizma kısıtlar çünkü biri hal’dir diğeri davranış; güzel istediği gibi davranabilir, karizma ölçülü hareket etmek zorunda.

Karizmanın da aslında kendine özgü serbest davranıştan oluştuğu söylense de ben bu tür kimselerin belki de lüzumsuz yere gergin olduklarını düşünüyorum; karizma rasgele hal ve davranışın tesadüfen mükemmel olmasıdır.

Üç türlü erkek var malum: Doğal, karizmatik, sahte.

Aslında yaratılışta hiçbir erkek sahte değildir. Olamadığı şeyler için, olamadıkça kişiliği bozulur. Bunlar için en iyisi eksik kalmaktır.

Doğallığın karizma olduğu söylenir de pantolonunu bağlayamayan da doğal, peki bunun neresi karizmatik? Karizma yoktur yaratılır. Temel uygunsa çaba gerekir. Rol bile kesersiniz icabında. Benim temel uygun da biraz yalaka bir karakterim var. Hem kadınlar bayılıyor ama ben karizmayı sevmiyorum. Pantolonunu bağlayamayan doğal daha hoş!

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..