Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Aralık '06

 
Kategori
Psikoloji
 

Karlar düşer, düşer, ağlarım...

Karlar düşer, düşer, ağlarım...
 

Karlar düşer, düşer, düşer, ağlarım, hep ismini, hep ismini anarım .....

Yılın Yorgunluğu mu yoksa, kışın rehavetimi, beni bu denli düşünceli, durgun yaptı bilmiyorum ama kesinlikle bu ruh halinden artık sıyrılma vaktimin geldiğini biliyorum. Kendimi bıraktım, sevdiğim insanları da tedirgin ediyor bu durum. Hadi diyorum ben de, sisli puslu karanlık havaların, siyah günlerin bende bırakıp gittiği bir yük olsa gerek. Kesin öyle canım. Hani bu havalar insanın içini karartır bir kasvet doğurur, enerjisini alır ya işte öyle. Beni de öyle bir kılığa soktu ama ben çok sıkıldım bu durumdan, dokunsalar ağlıcak gibi olan halimden ....

Eh yaşadımız bu puslu,yağmurlu karanlık günlere bir aydınlık geldi sanki.Sanki de değil aslında, dün sabah bu mevsimin ilk karını karşıladık, Sevgili Metoroloji bir gün öncesinden müjdesini vermişti ve yanıltmadı bizi. Karlı günlere perşembe gününe kadar merhaba diyeceğiz sanırım. Eh yağsın artık diyorum ben de, aralığın sonuna geldğimizi ve garip bir kış yaşadığımızı düşünürsek pek ilginç olmaz herhalde. Kar yağıyor ama içinizi dondurcak bir soğuk var dışarda. Dün mesala çok ama çok soğuktu. Dün akşam ingilizce kursumun çıkışında bu soğukta vasıta beklemek istediğim için evime en yakın otobüse atladım. Eh indiğim yerden biraz olsa bir yürüme mesafesi var eh dışarda kar da yağınca bu mesafe uzadı ben de deli gibi yağan kar'a inat yürüyerek eve gitmeyi tercih ettim. Yorgunum ve hava çok soğuk ve hasta olma ihtimalim var buna rağmen yürüdüğüme göre, zorun vardı herhalde diyeceksiniz. Bilmiyorum, galiba.

Ama çok güzel yağıyordu, çok... Bu sefer yağmuru değil de kar tanelerini yüzümde hissetmek güzeldi, yalpayala, yalpayala yürüyüp sonrasında sıcacık evim ulaşmak da güzeldi. Ama dün kü bu deliliğimin bügün dersini yavaş yavaş almak üzereyim, nasıl derseniz kırık, dökük halim diyebilirim.

Tekrar Paylaşmak Dileğiyle!

 
Toplam blog
: 61
: 1257
Kayıt tarihi
: 24.08.06
 
 

  Bir şair, bize Güzellikten Söz Et, dedi. O da yanıtladı: ''Nerede arayıp, nerede bulacaksınız g..