Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ocak '07

 
Kategori
Doğal Hayat
 

Karlar düşer…

Karlar düşer…
 

"Karlar düşer düşer düşer ağlarım
Hep ismini hep ismini anarım’"

Ne hoş bir parçadır. Ama bugün yağan kar beni ağlatmak yerine göz yaşlarımı aldı, ağlamak yerine gülmem gerektiğini hatırlattı, tarifsiz bir huzur buldum.

Önce durumu biraz izah edeyim.

Bu aralar biraz canım sıkkın benim,bir sürü şey canımı sıkıyor hayatımda ama ne yaparsınız el mahkum sev ya da sevme sana verilen süreyi doldurana kadar katlanacaksın işte hayatta karşına çıkan her zorluğa.

Neyse efendim konuyu fazla dağıtmayalım,benim sıkıntıları artırmayalım…

İşte bir çok sorun, nedense beni bunaltıyor doğal olarak ve her yer gözüme karanlık gibi geliyor sanki.Ama bu sabah birde ne göreyim her yer bembeyaz ‘’KAR’’ yağmışşş…..

Dışarı baktım baktım baktım…..

Sonra dedim ki kendime’’bugünde mi sana karanlık geliyor?’’ Ee bu kadar beyazlıkta karanlık görmek nedense pek akıl işi gelmedi banaJ

İşte tam olarak rahatım, iyi ki kar yağdı ‘’oley oley…’’ durumlarında değilsemdeee, içim biraz rahat gibi bugün sanki.

Bunu nasıl tarif edeceğim, nasıl bir benzetmeyle böyle rahat bir ruh haline büründüm tam anlatamam, ama iyi geldi sabah sabah bembeyaz karın çevrede gözümüzün gördüğü kirlilikleri geçici bir süre içinde olsa yok etmiş olması.Sanki benim içimdeki karanlığı da kapattı ışıl ışıl kar taneleri.

Sonra ağaçlara kattığı o eşsiz manzara, çocukların masum yüzündeki tatlı gülüşleri….

Kar başka bir doğa mucizesi bence yani. Tabi zordur karda yaşam ,işe gelmek eziyettir, araç kullanmak eziyettir, yapılmış planların ertelenmesi bile söz konusu olabiliyor, ama iyi tarafından bakmaya çalışırsak insanı yılın birkaç günüde olsa farklı duygulara dünyalara taşıyor.

Belki de benim bu sabah sığınacak bir şeylere ihtiyacım varmış, aslında ben iyi olmak istiyormuşum da bir bahane bulmam gerekiyormuş. Bu kar bahanesi bana iyi geldi o zaman.

Varsa sizinde iyi hissetmek için bir bahaneye ihtiyacınız, bugün size en aydınlık gözüken şeyin en iyi yanlarını düşünün ve kendinize bugün iyi hissetme fırsatı verin….

 
Toplam blog
: 205
: 4593
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

86nın bir kış günü doğmuşum, belki de ondadır kışı çok sevişim .Hayatın gerçeklerini görüp nefret..