Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Mart '09

 
Kategori
Güncel
 

Karlı havada ulaşım çok zor

Karlı havada ulaşım çok zor
 

Kışın hava şartları ağırlaşır.


MUHSİN YAZICIOĞLU "AİLESİNE VE HERKESE BAŞSAĞLIĞI DİLİYORUM"

Kar yağışı tabiki istenen bir şeydir. Kar yağmazsa kuraklık olur.
Kar yağarsa da ulaşım engelleniyor.
Peki ikisinin ortasını bulmak için ne yapmak gerekiyor acaba diye soru oluşuyor
zihinlerde.

Kar, yağmur yağıyor, oluşan su barajlarda biriktiriliyor ve gerektiği yerde kullanım için saklanabiliyor.

Memleketimizin doğusunda kar yağışı aylarca devam ettiğine göre, o kadar zaman yerleşim yerleri arasında ulaşım sağlanamıyor. Veyahutta zaman zaman ulaşım sağlanamıyor.

Doğu bölgemizdeki yerleşim birimlerinde yaşayan insanlar, hava şartlarına karşı tedbirlerini almış olarak yaşamlarını sürdürmekteler.
Keşke bölgeyi, hava şartlarını iyi bilen insanlardan yardım alsalardı iyi olurdu.
Şahsen ben buna bir mana veremiyorum.

TEDBİRSİZLİK, herkese bu kadar acı yaşatıyor. Ben partici hiç bir zaman olmadım.
Bütün gözü yaşlıların başı sağolsun.
Yazıcıoğlu ve ekibine Allahtan rahmet diliyorum.

"Hızlı, hızlı ama yavaş, yavaş" hareket etmek demek; daima tedbirli ve planlı programlı hareket etmek demektir.

Bu elim olaydan sonra belki de iktidarlar, doğumuzdaki ulaşıma daha çok önem verirlerse bu beş insan da boşa vefat etmemiş olur ne dersiniz?

 
Toplam blog
: 56
: 661
Kayıt tarihi
: 24.02.08
 
 

Emekli, 19 mayıs ..