Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ekim '18

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Karma Adresini Kaybetmez

Karma Adresini Kaybetmez
 

   Kadim astrologların dediği gibi gökyüzünde ne oluyorsa yer yüzüne taşınıyor. Eski insanlar dağın ardını merak etmemişler, kafalarını kaldırıp gökyüzüne bakmışlar. Güneşe aya yıldızlara bulutlara tabiat olaylarına… ve canım matematik girmiş devreye. Her şeyin matematikle açıklanabilmesini de ayrı bir seviyorum. Ne kadar güzel bir bilimdir böyle. Sayısalı kuvvetli arkadaşlarım benim sayısal aşkımı komik bulabilir ama gerçekten hayran olmamak imkansız. Einstein’ın belgeselini izlediğimde de oldukça etkilenmiştim. Gökyüzüne geri dönüyorum hemen:)

   Astroloji bir bilim olarak ülkemizde yerini alamasa da gerçekliğini tartışmaya açık bulmuyorum açıkcası. Vücudumuzun ¾’ü sudan oluşuyor med cezirler oluyor. Bu nasıl etkilemez bizi. Dolunay zamanı farklı, yeniay zamanı farklı psikolojiye giriyoruz. Hadi bunu da geçiyorum, meşhur Merkür retrosu olunca bunlar bunlar oluyor diyorlar onları hepimiz yaşıyoruz. Astrologların dediği gibi hava durumu gibidir. Sana yağmurun yağacağını söyle ister şemsiyeni alır çıkarsın, ister yağmurluk giyersin. İstersen öylece çıkar ve ıslanırsın. Bu senin tercihin.Sen bilirsin!

   İstanbul’a ilk gittiğim yıl tesadüfen Nuray Sayarı’yı dinliyorum. Hiç unutmam dedi ki “oğlaklar oğlaklar o egolarınızdan vazgeçmezseniz burnunuz çok sürtülecek. Çok gözyaşı dökeceksiniz. İnanmamıştım. Unuttum gitti. Yıllar geçti o burnum sürtülmekten dümdüz oldu. Bu kadar yıpranacağım aklıma gelmezdi. Gezegenlerle o zamana kadar da ilgilenirdim de şimdiki kadar değil. Sonra araştırmaya başladım. Hani insan bazı tarihleri hiç unutmaz. Ya da kara kaplıya not almıştır. Geçmişe baktığımda onların hepsi olmuş. Yani bu astrologlar söylemişler aslında. Ama o zaman diliminde benim onları görebilme tekamül sürecim başlamamış. Görmeye başlayınca bambaşka bir insana dönüştüm. Ağzımdan çıkan her sözün bir gün bana döneceğini karmanın hiçbir şekilde şaşmadığını gördüm. 

   Bugün yaptığımız dedikodunun, trafikte biriyle haksız yere tartışarak bize geri döndüğünü, söylediğimiz bir yalanın, çalışıp çalışıp elimizde avucumuzda paranın kalmadığından şikayet ettiğimizde, ya da mutlu bir çifti görüp içimizden geçen kötü düşüncelerden sonra akşam sevgilimizin bizi terk etmesinin bir karma ürünü olduğunu algılayabilmek kişiye bambaşka bakış açıları kazandırıyor. Bir gün bunu fark edip bir ortamda diğerleriyle de paylaşmak istemiştim. İçlerinden birisi dedi ki kapitalist sistem ya ne yapacaktık. Ben şok oldum. Demek ki dedim bunu görebilmek de kişiye verilmiş bir karma ürünü. Ben bunu görüp dersimi aldım. Atalarımızdan gelen karmik bağlarımız, annemizin babamızın boylarını aşan cümlelerinin her birini hayat yolunda yaşayarak öğreniyoruz. Üzerimize düşen görevse yargılamadan gözleyebilmek, farkındalıklı  yaklaşabilmek bütüne. Olayın geri planını görmeye çalışmak. İşte bana bunları gösteren astroloji oldu. Belki sizin yolunuz başka bir yerden geçiyordur. Yolunuz ışık olsun.

Sevgiler…

 
Toplam blog
: 23
: 132
Kayıt tarihi
: 03.10.18
 
 

insan ve insana ait her türlü olguyla ilgilenen, psikoloji eğilimi olan, astrolojiyi çok seven, h..