Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ocak '18

 
Kategori
Ruh Sağlığı
 

Karma Nedir? Nasıl çözülür?

Karma Nedir? Nasıl çözülür?
 

Karma... Son yıllarda tanıştığımız bir kavram. Sankritçe bir kelime ve anlam olarak etkiye tepki gibi bir manada kullanılıyor.

Yani buna göre yaptığımız her eylemin, düşüncenin bir geri dönüşü var. Bumerang gibi.. Gidiyor dolaşıyor geri size dönüyor...

Dolayısıyla bugün yaşanan her şeyde geçmişte bir yerlerde söylenen bir söz, düşünce veya eylemin sonucu.. Şöyle bir söz vardı: Yarın ne yaşayacağını merak eden bugün ne söylediğine baksın...

Son yıllarda tanıştığımız dedim ama aslında Atalarımız bunun gayet bilincindeymişler-ki "Ne ekersen onu biçersin" demişler.

Peygamber Efendimizden nakledilen şu söz de konuyu net bir şekilde özetliyor ve noktayı koyuyor:

Kınamayın. Kınadığınızı yaşamadan ölmezsiniz.

Hiç bir şey karşılıksız kalmıyor. Kalmadığı gibi bazı faturalar genler vasıtasıyla torunlara kadar gidebiliyor.

Tabi karma sadece kötü şeyler için geçerli değil... İyiliklerde buna dahil.

Karma yasasının temel prensibi: Yaşadığımız her şeyin sorumluluğunun bize ait olduğunu anlatmak ve bu yönde bir farkındalık oluşturmak aslında. 

Eğer hayatınızda tıkandığınız bir noktada sürekli aynı şeyler başıma geliyor diye düşünüyorsanız;. Düşüncenizi ve davranışlarınızı değiştirmediğiniz sürece kendinizi tekrar eden olaylar içinde bulursunuz. Senaryo aynı. Sadece kişiler farklı.

Bu noktada farkındalığı olmayan insanın verdiği tepki: Neden ben? Neden hep benim başıma geliyor?

Aslında doğru soru şu olmalı: Nerede hata yapıyorum? Ben ne yaptım ki bunu yaşamak zorunda kaldım?

 

Karmayı oluşturan bir başka şeyde söylemlerimiz.

Her şey çok kötü yada kötüye gidiyor diye söyleyip durursanız yaşayacaklarınız da öyle olacaktır. 

"Şu an her şey çok mu güzel de öyle söyleyelim" diyor olabilirsiniz. Öyle olmayabilir ama siz yine de olumlu söylemlerde bulunun. İçimizde olmayan bir şeyi dışımızda göremeyiz. Toplum olarak sürekli korku frekansında yaşayan birbirine hep lanet okuyan insanlar olduk. Bizler bu frekansta yayın yaptıkça tezahürüde böyle oluyor, olanı kuvvetlendiriyoruz. 

 

Karmayı çözen en önemli şey farkında olmak ve pişmanlık.

İslamiyette tövbe ve helallik almayla aynı. Kul hakkı Yaradanın en önem verdiği konuların başında geliyor ve Kuran'da Allah bir çok ayette bu konuyla ilgili uyarılar yapıyor.

Yapılan yanlış fark edildiğinde hemen telafi edilmeli. Niyet çok önemli. Bile isteye bir kötülük yapıyor veya fark ettiğiniz halde geri adım atmıyorsanız sonucuna da katlanırsınız.

Benim çok sevdiğim bir söz var. İstediğini söyleyen istemediğini işitir. 

Canınızın istediği gibi konuşur ve davranırsanız aynıyla size geri döner... 

 

İşte aynen Demet Akalın'ın o meşhur şarkısında söylediği gibi.. :)

Yarına kalsa da yanına kalmaz.

Acı döner gelir karması var!

 

Sevgiler tüüm kalbimden:)

Nur Demir

http://nrlstyle.blogspot.com/

https://www.facebook.com/NrlStyle/

instagram.com/nrlblog/

 
Toplam blog
: 202
: 1460
Kayıt tarihi
: 10.11.16
 
 

Yaklaşık 20 yıldır Kişisel-Ruhsal Gelişim, EFT ve Kuantum Enerji ile ilgili araştırmalar ve çalış..