Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Eylül '08

 
Kategori
Şiir
 

Karmakarışık

Karmakarışık
 

......


Yalansız dolansız sevmiştim seni

Sorgusuz sualsiz kabullenmiştim

Çok sevdim diye deli gömleği giydirilirken bana

Yalın ve çıplak sen gibiydi sevgim


Seni hep bekledim gözlerim yaşlı

Ağlıyordum ama mertçe

Sevmek, yok olmamak, onun için yaşamak

Boş laf! Sadece kendimi avutmak


Yılgın, yorgun, aç, susuz bıraktı

Dinmek bilmeyen deli sevdan

Gözlerin hep gözlerimden uzaktı

Hayalim seni arıyordu, senden habersiz


Ay bile parlak değildi yokluğunda

Güneş bile sensiz ısıtmıyordu

Geçmek bilmeyen sıkıntılı gecelerde

Yalnızlığım bedenimi kuşanıyordu


Yıllar sonra ararsan beni

Bulamazsan yanında veya yakınında

Pişmanlığında gizliyim unutma

Bulacaksın hışırtılı bir gecenin karanlığında


Bekliyorum kimin geleceğini bilmeden

Kapı aralansın ve süzülsün ışık içeri

Koparsa kopsun fırtına, yıkılırsa yıkılsın alem

Ben seni sevmişim, benden geçeli.

 
Toplam blog
: 15
: 623
Kayıt tarihi
: 18.08.08
 
 

1983 İstanbul doğumluyum. KOU Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi bölümü mezunuyum. Bankacılık ve finans..