Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Şubat '11

 
Kategori
İnançlar
 

Karmaşa

Dün kaleme aldığım 'kendi kendine' başlıklı yazımın yorum ya da mesaj alacağını biliyordum. Ama felsefeyle ilgili kişilerden bu kadar tepki görmesine şaşırdım. Yaradılışı, yaşamı , evrenin oluşumunu sorgulamayın demiyorum kimseye. Bu benim haddim ve işim de değil zaten. Ancak en çok ağrıma giden, tarih öğretmenleri içinde en Atatürkçü, siyaset, felsefe, psikoloji ve metafizik alanında sayısız eser okumuş ve çevirmiş bir insan olarak neredeyse yobaz kabul edilmeme çok üzüldüm. 

Sayın ve sevgili blog yazarları, okuyucuları; Herkes istediğine inanmakta, sorgulamakta, düşünmekte elbet serbesttir. Ben takıntılı, at gözlüğüyle gezen inançsızlara da; körü körüne, bilgisiz, bilimden yoksun, hatta inandığı dininden bile bihaber olanlara da karşıyım. Neden bu ülke ikisinin ortasını bulamıyor ve hep kutuplaşıp zıtlaşıyor. 

Unutmayınız ki rönesans ve reform öncesi en büyük bilim insanları İslami , Doğu ülkelerinden çıkmıştır. Ne din bilime, ne de bilim dine karşıdır. Öyle olsa İlk inen vahiy 'oku' olmazdı herhalde... 

Felsefe felsefe diye aklımızı bozmaya değil; felsefeyi aklı ve bilimi geliştirmeye yönelik kullanalım. Bu böyle biline!!! 

 
Toplam blog
: 47
: 434
Kayıt tarihi
: 25.12.10
 
 

Her şeyin anlamsızlaştığı, çarpıklaştığı günleri dehşetle izliyorum. Çocuklarımın geleceği  için ol..