Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Temmuz '13

 
Kategori
Şiir
 

Karmaşık

Karmaşık
 

Yardımcı fiil yokluğun ateşin üzerine oturmuş
Bilfiil yalnızlığım kadeh tokuşturmuş martılarla
Cüzzamlı kederim kanaryalara şarkılar söylemiş
Hop oturup hop kalkmış sessizliğim!

Ben böyleyim işte!
Kederli günleri matemin ölüsünden sayar
Neşeye yol veren gelgitleri
İntikamdan sayar
Küfrederim.

Sen misin böyle deli gibi gülen?
Eyvah eyvah!
Hangi Perşembe Cuma'ya nanik yapmış?
Hangi düzen kimsesizken etrafı kandırmış?
Bana sorma
Ben soruyorum bütün bunları akılsız başıma

Dün bitti
Bugün bitiyor
Yarın geliyor mu?
Orası bilinmiyor.
Kederlenme ey güzel kız!
Saçların beyaz mı?
O kadar mı yaşlandı düşlerin
O kadar mı düştü inci gibi dişlerin
Yaşlandın mı?
Rehavet çöktü piposunu tüttüren gençliğime
O hep böyledir
Şarkılar mırıldanır
Bir bakar ki zaman geçmiş
Kendini kendisinden kıskanır
Naz eder
Niyaz eder
Kavga eder
Hep genç kalacak sanır.

Düşlerin bozumuna takılmıştım
İnsaf et!
Cahil aklım fal açardı
Niyetlenirdi güzel günlere
Heyhat!
Dilimde tükenmişlik
Bedenimde tükenmişlik
Yüreğimde derbederlik...
Bitirim yorgunlukların tükenmişliği karşı kıyıda
Bir gemi el sallar bana
Bir geminin hüznü çöker ufkuma
Döner dururum kendi etrafımda

Bir deniz el sallar bana
Bir martı kısık sesiyle türkü çığırır
Zaman bu kadar mı geçmeye hevesli?
Heyhat!
Dilimde tükenmişlik
Bedenimde tükenmişlik
Başımda faziletli hayaller...
Uçurum da severdi beni
Umutlarım atlamasaydı eğer...

Dilara AKSOY

http://www.twitter.com/merhabaomrum

 
Toplam blog
: 196
: 226
Kayıt tarihi
: 03.01.13
 
 

     1989 doğumlu, İstanbul Üniversitesi Felsefe mezunu. 10 yaşında şiir yazarak başladığı kalem ..