Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Haziran '11

 
Kategori
Eğitim
 

Karne zamanı

Karne zamanı
 

Çocuklar eğitim alanında değerlendirilecek. Kaşları çatık, kızgın veliler olacak. Gururlu veliler olacak. Eh deyip çok mutlu olmasada neyse diyenler olacak.  

Kendimize bakınca hayat karnesinde biz neredeyiz. Bize karneyi kim veriyor Çocukların bize verdiği karnede annelik babalıkta hangi notları alıyoruz?  

Ya da bizler kendi anne babamızı hangi notlarla değerlendiriyoruz?  

Yaşamın doğanın bize sunduğu dersleri geçebiliyor muyuz? Ters köşe olduğumuz vakitler kalkıp tekrar yürüyebiliyor muyuz? Öğretmen olmak çok kolay kıt kanaat notlar ver hepsi bu. Ona ulaşmak için ne yaptım diyen yok. Her zaman istisnalar vardır ve onlar bazılarının gizli kahramanları olur. Çocuklara ulaşmanın yollarını açmalıyız. Karnemiz ne olursa olsun aldığımız verdiğimiz notlar hem çok önemli, hem de hiç önemli değil.  

Hayatta her zaman geçer notu almak için kendimizde güç bulmalıyız..  

 
Toplam blog
: 259
: 442
Kayıt tarihi
: 23.04.09
 
 

Merhaba ben Manolya. Edirne doğumluyum. Eğitim'e hizmet ediyorum ve bu yolun gönüllüsüyüm.Şiir yazma..