Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Haziran '07

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Karneden kötü şeyler

Karneden kötü şeyler
 

Adam oglunun odasinin onunden gecerken hayretle bakakaldi. Yatagi guzelce
toplanmisti ve odasi hic olmadigi kadar derli toplu gorunuyordu. Sonra adam
yastigin uzerine birakilmis mektup zarfini farketti. Uzerinde -Babama-
yaziyordu. Aklindan gecen bin bir kotu dusunceyle mektup zarfini acti ve
titreyen elleriyle mektubu okudu:

Sevgili baba;
Sana bu satirlari derin bir pismanlik ve uzuntu icinde yaziyorum. Kiz
arkadasimla kacmak zorundaydim cunku seni ve annemi yasanacak rezaletten
uzak tutmak istedim. Gercek tutku ve aski ben Joanla buldum ve o oyle tatli
ki anlatamam...

Sunu biliyordum siz onun vucudunun her yerine taktigi kupeleri, derisine
islettigi dovmeleri, kendine has o cilgin giyim tarzini asla ama asla
onaylamayacaktiniz ve tabi benden cok buyuk olmasida bir sorundu. Fakat
benim icin bunlar degildi gercek tutku ve gercek ask... Baba Joan hamile!
Joanin dedigine gore cok mutlu olacagiz. Ormanda kendine ait bir karavani
ve tum kis yetecek kadarda yakacagi var. Bir suru cocuga sahip olma
dusuncesi ruyalarimizi susluyor.

Joan benim gozlerimi esrar gercegine acti ve artik biliyorum ki esrar
kimseye zarar vermez. Esrar yetistirecek ve insanlara pazarlayacagiz ve
yine bu sayede ihtiyacimiz olan kokoin ve ekstaziye ulasacagiz.

Artik tam anlamiyla bilime yalvariyoruz dualar ediyoruz su AIDSin caresi
bulunsun ve Joan sagligina kavussun diye.. O kesinlikle iyilesmeyi
hakediyor. Endiselenmeyi birak baba ben 15 yasindayim ve kendi basimin
caresine bakabilirim. Eminim birgun geri donecegiz ve sen kendi torunlarini
taniyacak, seveceksin Oglun Cihad.

NOT: Baba yazdigim mektubun tek kelimesi bile dogru degil. Ben
Mehmet'lerdeyim. Sadece sana; masamin uzerinde seni bekleyen karneden daha
kotu seylerin oldugunu hatirlatmak istedim.

Bu mektubu çocuğu okula giden herkes okumalı mutlaka.
Belki okuyanlar çoktur, ama ya okumayanlar var ise.
Büyük tepki veririz hep, üzülür kahroluruz, alın size bir serinletici yazı...)

 
Toplam blog
: 292
: 1094
Kayıt tarihi
: 08.03.07
 
 

Yazmaktan hoşlanan... Kelimeleri renklendiren bir sihirbazım ben.. Bodrum'da yaşamaktayım.. Sev..