Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Nisan '11

 
Kategori
Tiyatro
 

Karşılaşmalar - Bursa Devlet Tiyatrosu

Karşılaşmalar - Bursa Devlet Tiyatrosu
 

Üç kadın cesurdu, üç erkek ise...


Üç erkek ile üç kadın işte karşılaştılar, karşı karşıyalar.

İlk erkek kaybetti, kazanan kadındı. İkincisinde, kaybeden kadındı, kazanan adam. Sonucusunda ise beraberlik vardı.

Sahnede, girişte hoş bir kadın müzik eşliğinde giyiniyordu....Ev, küçük ev sıcacıktı, aşk kokuyordu, aşk! Lütfen hemen gece olsun, kadın ile adam karşılaşsın; yatalım!

Evin kapısı açıldı, birinci kapı, girdin içeriye; şimdi sıra ikinci kapıda, bak açıyorum, gir içeriye!...

Erkek konuşmak ister, konuşmaya doyamaz; anlama takmıştır kafayı; kadın sevişmek ister, sadece sevişmek, sorusuz, sorgusuz, rahatlamak.

Adam hayatı fazla ciddiye alıyordu, kadın ise hafife.

Ciddi ciddi, hafifce geliyor musun yatağa, aşka!...

Diğer kadınla adam karşılaştılar. Çok hoşlar. Bu arada, bu adamlar ne kadar çok konuşuyorlar böyle?! Kadınlar laf değil icraat beklerken....Zor olmasa gerek soyunup yatmak.

Hey erkekler, ne istiyorsunuz bu kadınlardan?

Sıradakiler sahne alsınlar lütfen. Hey menekşe, hey turuncu balık, gördüklerinizi kimselere anlatmayacaksınız, değil mi?

Ne gördük ki, ne görecektik; bu yaştan sonra?

Televizyon tamircisi, bir sen çıktın atak ve kazandın, kazandınız birlikte. Hem yaşlıların öyle yarına erteleme gibi bir lüksleri olamaz.

İlk kadın, devam aşka!...İkinci kadın, sakına o adamı yalnız bırakma.

1. Not: Bizimkisi gerçek hayat değil mi?

2. Not: Yaşlılık nasıl bir şey?

3. Not: Erkekler anlam peşinde, ne demekse? Kadınlar aşk!

4. Not:

Karşılaşmak için benle

geldim geçtim karşına,

bulamadım ya da bulduğumu

benzetemedim bana,

ne yaptılarsa olmadı,

olamazdı;

çünkü ben erkektim,

bana yabancı.

Ş.Y.

 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..