Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ağustos '18

 
Kategori
Şiir
 

Karşılık

Karşılık
 

unuttum düş rengimi hayâlde
zaten siyaha boyanmıştı 
gerçeği gördüğünde
 
beyazda büyüttüm öfkemi
gözbebeğimde 
karayı atmak için bu son hamle
ya şah ya şah
 
sussun eski zamanların dili
yeni baştan kurmalı saatleri
yırtılmalı orta yerinden yamalar
bu son istasyon 
her şey güzel olmalı
 
yeni elbiseler biçmeli mevsime
dar odaları geçmeli
ölmeden önce
 
çok sevmeli artık beni hayat
tıpkı, benim onu seveceğim gibi
 
başkası için ne düşünürsen 
kendine döner derdi annem
belli mi olur, bir ihtimâl 
tek iyi insan yetiştirmek için
söylememiştir rahmetli bunu
 
ondan istediğim
kendine kırgın bir insanı affetmesi
onun karıştırdıklarını ayıklamaktayım sonunda
dünyada her şey karşılıklı değil mi 
bana borçlu hayat çünkü
 
2 Şubat 2011
 
Hâdiye Kaptan
 
c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir
 
Toplam blog
: 467
: 145
Kayıt tarihi
: 16.05.11
 
 

Güzel Sanatlara tutkulu, Türk sanat müziği hayranı,  deniz ve İstanbul âşığı şiiryazar bir fâni....