Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ekim '20

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

Karşılıksız Aşk

  Ne bahtsız başım varmış benim. Aşkların en zoruna düştüm. Bu kadar acı çekecek ne vardı sanki? Yok muydu karşılık bulabileceğim bir aşk? Fırtınalı denizlerdeyim, direniyorum. Batmamak için diplere. Ya bu dalgalar götürecek beni ya da karşılıksız aşk.

 Ne çok sevmişin seni yar. Biliyor musun kâinat bile bana dar. Sığmıyorum içime sen dururken orda. Her zerremde sen varsın. Her an her saniye, her salise. Sanki sana yaşıyorum sadece, sana ölüyorum. Ne zormuş be, ne zormuş! Acılarla yoğrulurken kalbim, sen hiç habersiz. Donacak gibiyim; ama yanıyorum. Hiçbir buzul söndüremez ateşimi. Senden yanıyorum yar, senden…

 
Geçerken geceleri mahallenden, dizlerim titriyor. Tam evinin önünden perdene bakacağım diye ödüm patlıyor kalbim dayanmayacak diye. Buzlu gecelerimi sana adadım. Senin için dondum, senin için yanıyorum. Ama sen benden habersiz, bense çaresiz… Kendi limanımda sabahlıyorum her gece. Yanaşamıyorum kıyına. Biliyorum ki kıyın dolu, bana yer yok. Ne bahtsız gemiymişim be! Fareler kemiriyor dibimi. Her an batacakmışım gibi hissediyorum diplere.

Yalnız sana çırpınıyorum, yalnız sana kulaç atıyorum. Yaklaştıkça ben, uzaklaşıyorum senden. Aşılıyor aramızdaki mesafeler. Ey yar, suçlamam seni. Sen varlığımdan bile habersiz… Sen başka gemilere limansın. Sen marinasın, almasın benim gibi gemicikleri. Yatlara kucak açarsın. Ey yar suçlamam seni. Hazırım artık batmaya diplere. Hiç batmamıştım zaten bu kadar. Ey yar suçlamam seni.

 
Toplam blog
: 53
: 63
Kayıt tarihi
: 16.12.19
 
 

Zaman su gibi akıp giderken yaşadıklarımın bana kattığı duygu ve düşünceleri kalıcı hale gelmesi ..