Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Eylül '08

 
Kategori
Şiir
 

Karşılıksız

Karşılıksız
 

hesapsızca.


KARŞILIKSIZ

Yalnızım yine işte

Teyipte her zamanki ağır şarkılar

Bense kendimle başbaşa

Hayalde kurmuyorum

Buna gücüm yok çünkü

Karamsarım;

Ya ben herşeyi siyah görüyorum,

Ya herşey beni hafif!

Sevmek istiyorum, başarıyorum da

Temiz duygularla sahipleniyorum seni

Ve ağzımda tüttürdüğüm acı bir sigara

Dumanı bile sana götürüyor benliğimi

Çakılmış bir kibritin heybetsizce sönen ateşi gibi

Ben de tükendiğimi hissediyorum.

Karşılığı olmasa da

Hoyratça haykırıyorum

Deli cesaretimle yüksek sesle

Seni seviyorum, hesapsızca.

 
Toplam blog
: 15
: 623
Kayıt tarihi
: 18.08.08
 
 

1983 İstanbul doğumluyum. KOU Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi bölümü mezunuyum. Bankacılık ve finans..