Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Kasım '08

 
Kategori
Güncel
 

Karşıyaka Özgür’e ağlıyor...

Karşıyaka Özgür’e ağlıyor...
 

KARŞIYAKA Özgür’e ağlıyor...


Balıkesir'in Bandırma ilçesinde oynanan Banvitspor-Pınar Karşıyaka Beko Basketbol Ligi müsabakasına gitmek için yola çıkan ve Balıkesir girişindeki bir benzin istasyonunda çıkan tartışma sonucu pompalı tüfekle vurularak hayatını kaybeden Karşıyakalı taraftar Özgür Soylu.

Gencecik bir evladımız. Pırıl pırıl, daha hayatının baharında. Şu an öyle üzgünüm ki.

Bugün İzmir Karşıyaka'da eller üzerinde son yolculuğuna uğurlandı.

17 yaşındaki Karşıyaka doğumlu ve fanatik bir Karşıyakalı oğlum da gitti uğurlamaya. Bana “Alkışları, kalabalığı birlik beraberliği görmeliydin anne” diyor telefonda. Ve ağlıyor. “Böyle kenetlenmek için illa ki birinin ölmesi mi gerekiyor” diyor.

Spor nedeniyle yaşanan bu ilk değil, hepimiz biliyoruz. Futbol ve Basketbol’a çok düşkün olmasına rağmen oğlumu maçlara mümkün olduğu kadar göndermemeye gayret ediyorum ben. İşte hep bu sebeplerden. Bu türlü olayları göre göre paranoya yaşamaya başladım. Elimde değil çok etkileniyorum. Ama neden olsun. Sporumuz Türk sporu, sporcularımız Türk sporcuları, taraftarımız aynı memleketin evlatları değil miyiz. Ne bu hiddet, niye sevincimize de üzüntümüze de illa ki silah karıştırıyoruz.

Dün akşamki Karşıyaka-Diyarbakır maçına giden bir arkadaşım anlattı. Maça gelen değişik takımların taraftarları öyle güzel, öyle gurur verici tablo sergilemişler ki. Karşıyaka’lı, Göztepe’li, Beşiktaş’lı, Diyarbakır’lı taraftarlar hepsi bir yürek olmuş, Özgür Soylu için birleşmiş, sloganlar atmışlar.

Ne güzel, gurur verici bir tablo. Çok mutlu oldum. Ama keşke, keşke böyle şeyler yaşandıktan sonra değil de, her zaman bu tablolarla karşılaşsak. Maçlara rahat rahat gidebilsek, çocuklarımızı gönderebilsek, ya kavga çıkarsa, ya silah atılırsa vb.gibi paranoyalar yaşamasak.

Umarım dün akşamki tabloyu hep yaşatalım.

Özgür’e Allah’tan rahmet diliyorum, cennet mekanı olsun. Anne babasının şu anda ne durumda olduğunu düşünebiliyorum. Çünkü ben de anneyim. Evlat acısına nasıl dayanılır. Hele hele o evlat böyle bir sebepten kaybedilmişse. Allah sabırlar versin, başka ne söylenebilir ki...

 
Toplam blog
: 5
: 1368
Kayıt tarihi
: 13.11.08
 
 

1968 İzmir doğumluyum. Halkla ilişkiler mezunuyum. Özel bir bankada çalışıyorum, evliyim, bir oğlum ..