Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Haziran '10

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Karşıyaka taraftarları şehitleri andı!

Karşıyaka taraftarları şehitleri andı!
 

Çektiğim resimleri aktaramadım! Resim kaynak:internet


İzmir’in Karşıyaka ilçesi Bostanlı semtinde ŞEHİTLERİ ANMA yürüyüşü yapıldı bu akşam saat sekizde. Ellerinde Türk bayrakları ile “Şehitler ölmez Vatan bölünmez” sloganları atan edepli bir grup vardı, bazı noktalara afiş asarak yürüyüşü duyurmuşlardı; edepli de bir emniyet grubu vardı; hatta ki ilk bilgimi gencecik bir emniyet görevlisinden edindim, sonrakini de ekip aracı içindeki bir başka görevliden.

Merak ettiğim yürüyüşün kimler tarafından organize edildiğiydi, olaya uzaktan bakan iki hanıma sordum: “Ülkücülerdir herhalde” yanıtını aldım, yetersiz yanıttı elbette!

Sıra halinde dizilmiş emniyet grubuna yaklaşarak “Problemli bir grup mu?” diye sorduğumda “Yoo hayır!” yanıtını aldım, hatta biraz ileri giderek espri yaptım: Yine de ne olur ne olmaz sizin yanınızda yürüyeyim ben!

Daha sonra aldığım bilgiye göre ise, ki araç içinde görev yapıyordu kendisi, Karşıyaka Taraftarları tarafından düzenlendiğini ifade etti!

Biz en fazla Cumhuriyet mitinglerini görürüz buralarda, onlar da Alsancak Cumhuriyet Meydanında yapılır, ellerimizde bayraklar, olabildiğince kırmızı beyaz giyinerek bembeyaz vapurlara sıkış tepiş binerek doluşuruz meydana; bazıları pek kınasa dahi tepkilerimizi Türk Bayrağı ve Atatürk posterleri asarak balkonlarımıza gösteririz!

Şehitler için de hep öyle yaptık, bu ilk kez Bostanlı’da yaşanan bir olaydı!

Kimselerin korkup kaçışmadığı, galeyana gelip kendini tutamadığı insanlardan değildir buradakiler; misal pusette bebekleri ile yollarına devam edenler genç aileler, eline kaptığı bayrak ile konvoya dahil olmak isteyen yaşlı anneler…

Velhasıl, bu yürüyüş “YETER ARTIK!” diye haykırmakla eşdeğerdir!

Gülgün Karaoğlu

Haziran,23/2010

 
Toplam blog
: 1269
: 1343
Kayıt tarihi
: 18.09.07
 
 

İzmir, 1963 doğumluyum. Dokuz Eylül Üniversitesi İngilizce bölümü mezunuyum ve özel bir şirkette ..