Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ağustos '18

 
Kategori
Özel Lezzet Durakları
 

Kartal'da Kantin Cafe... Bir Kez Uğrayanların Sürekli Takılacağı Mekan...

Kartal'da Kantin Cafe... Bir Kez Uğrayanların Sürekli Takılacağı Mekan...
 

Bu fotoğrafı kendim çektim.


Kartal sahilde, Kantin Cafe’de oturmuş, kendimi oyalıyorum. Hemen arkamdan, dalgalı şekilde, hoş bir ritimle klasik, modern yabancı pop parçaları çalınıyor kulağıma… Karşımda deniz…

Pazar günü olması nedeniyle, normalin üzerinde kalabalık mekan… Bense, her zamanki gibi kendi halimdeyim... Yazılarımla ilgileniyorum, laptopumla cebelleşiyorum!

Zırt pırt masamı taciz eden de yok. İstediğimi, keyfimce yiyip içiyorum. On yıldır geldiğimden dokunmuyorlar belki de bana. Neyse ne canım! Halimden memnunum ya, ben ona bakarım.

Kimileri gittikleri yerleri, uğradıkları mekanları, sevdikleri semtleri sık sık değiştirir. Bense, en klasikçilerden daha klasikçiyim. Bir mekanı belledim mi, dövmedilerse beni, tekme tokat dışarı atmadılarsa – Şaka, şaka! – terk etmem orayı. Hele  yüzünü asmıyorsa personel… Güler yüzlüyse müşteriyle ilgilenenler… Hizmet ederken yüzünü asmıyorsa çalışanlar… Orası en kral yerdir benim için.

Aynen burası gibi. Kartal Kantin Cafe, on numara bu konuda. Üstüne mekan tanımam. Herkese de gelmesini, en azından Kartal’a yolları düştüğünde, ya da Kadıköy Tuzla sahil yolunu kullanırken bi uğramalarını öneririm. Açık ve kapalı çok geniş alanları var. Masa sandalye düzeni gayet iyi. Kartal İdo’nun hemen yanıbaşında.  Deneyen pişman olmaz. Kefili benim. O derece yani.

Pasta, börek, tatlı menüsü zengin… İçecek grubu tatminkar…  Dondurmaları enfes… Soğuk sandviçlerle aram iyi değil. O yüzden denemişliğim, fikrim yok o konuda ama… Izgaraları tam tadında… Köfteleri ağzınıza layık.

Hele bir limonataları var; naneli... Çatlayıncaya dek içesiniz gelir!

Sabahları çorba da mevcut. Serpme kahvaltıyla, gözleme çeşitleri de sunuyorlar misafirlerine. Güzel kahve yaptıklarını, self servis düzeninde çalıştıklarını söylemeyi de unutmamalıyım.

Geçen gün, Milliyet Blog yazarlarından sayın Kadri Kanpak’ı da ağırladım burada. O da çok beğendi Kartal Kantin Cafe’yi.

Yılın 365 günü, 7.00–22.00 saatleri arasında hizmet veriyorlar. Kartal’a ilk kez gelip de, “ Nerede otursak acaba, karnımızı nerede doyuralım?, diyenlere hararetle tavsiye ediyorum Kartal Kantin Cafe’yi.

Gerisi sizin bileceğiniz iş. Memnun kalmazsanız eğer, bana yazın. İlgililere iletirim şikayetlerinizi. Çok nezaketli insanlar zaten. Anlayışla karşılarlar, düzeltmeye çalışırlar hatalarını.

 Bugünlük benden bu kadar. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere.

 

 
Toplam blog
: 1349
: 1777
Kayıt tarihi
: 30.01.11
 
 

İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler veTanıtım, A.Ö.F. Adalet Yüksek Meslek ..