Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Haziran '09

 
Kategori
Futbol
 

Kartal

Bir Beşiktaşlı olarak, mutluyum, gururluyum ve önümüzdeki üç sezonu da şampiyonlukla kapatacağımıza inanıyorum. Futbol Federasyonunun ve Yayıncı kuruluşun ince hesapları olmasaydı ve Mustafa Denizli mantık adamı olsaydı, Beşiktaş şampiyonluğunu çok önceden ilan ederdi. Bütün söylenenlerin aksine, ben bu sezonun çok kolay bir sezon olduğunu iddia ediyorum. GS ve FB nin iştahı yoktu. TS gitt, geldi. Sumo güreşi ile futbolu birleştiren SS Lige renk katmaya çalışsa da, oynadığı futbolun tarifi yoktu. Fenerli, Cimbomlu, futbol yazarları ve taraftarları, biz olamıyorsak, Beşiktaş ta olmasın, dediler, Sivas a gaz verdiler ama olmadı

Anadolu, İstanbul ayırımı yapan, futbolumuzun bilginlerine soruyorum, Sivas Spor, bu futbolu ile şampiyon olsaydı, Türk futbolu ilerlemiş mi olacaktı. Bilginlerimiz, bunu bilimsel yoldan nasıl açıklayacaklardı, merak ediyorum. Tekrar ediyorum. Kolay bir sezondu. Kimse istemeyince, Beşiktaş istedi ve şampiyon oldu. Mustafa Denizliye rağmen, şampiyon olan futbolcuları ve gelmiş geçmiş en yürekli başkan olan Yıldırım Demiröreni kutluyorum. Çok iyi iki üç transfer ve kariyeri iyi. karizması yerinde yeni bir yabancı teknik adamla önümüzdeki sezonu da şampiyonlukla kapatacağımıza inanıyorum. Her zaman, her yerde, en büyük KARTAL.

 
Toplam blog
: 820
: 326
Kayıt tarihi
: 02.10.08
 
 

Nerede, nasıl, ne zaman, umursamıyorum. Bir şekilde dünyadayım, yaşıyorum. Hayatı seviyorum. Tanr..